پس از فاش شدن جزئیاتی از بسته‌ی الحاقی رایگان Cyberpunk 2077، بازی‌بازان در تلاش هستند تا با پیدا کردن سرنخ‌هایی به موشکافی محتوای این گسترش دهنده بپردازند.
کد خبر: ۹۸۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 03 August 2021

 

 

هم‌اکنون حدود شش ماه از عرضه‌ی ناامید کننده‌‌ی مورد انتظارترین عنوان نسل با نام Cyberpunk 2077 می‌گذرد و همه‌ی ما از شنیدن شرح حال این بازی در زمان عرضه‌اش آگاه هستیم. پس از انتشار نسخه‌ای در حد و اندازه‌ی پری-آلفا از این بازی برای کنسول‌های نسل هشتمی، استودیوی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) چندین مرتبه با انتشار به‌روزرسان‌های حجیم و حتی گاهاً با کاهش افکت‌های گرافیکی، سعی در برقراری ثبات در عملکرد فنی بازی داشت. در کنار این به‌روزرسان‌ها، این استودیو دائماً وعده‌هایی مبنی بر توسعه‌ی نسخه‌ی نسل نهمی و عرضه‌ی بسته‌های الحاقی رایگان را به مخاطبانش داده بود و به‌نظر می‌رسد که به‌زودی اولین بسته‌ی الحاقی رایگان و بزرگ این بازی منتشر خواهد شد.

اما چندین روز پیش بود که کاربران ردیت، مطابق معمول پیش از انتشار رسمی اخبار پیرامون بازی Cyberpunk 2077،  به فاش کردن محتوای آن پرداختند و موفق شدند تا اطلاعاتی از بسته‌ی الحاقی پیش‌روی این بازی بیابند و آن‌ها را رمزگشایی کنند. بر این اساس، احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهد انتشار محتویات رایگان برای این بازی خواهیم بود و احتمالاً پس از آن، یک بسته‌ی الحاقی اپیزودیک قابل خرید نیز در دسترس بازی‌بازان قرار خواهد گرفت.

 

اسلحه‌ها و آیتم‌های تزئینی جدید

 

طی به‌روزرسان‌های آتی، شاهد افزوده‌شدن اسلحه‌های مختلف و پرتعداد و آیتم‌های تزئینی به Cyberpunk 2077 خواهیم بود.

طبق فهرست فاش شده از محتویات الحاقی بازی Cyberpunk 2077 توسط کاربران ردیت، چندین کد کوتاه یافت شده است که عمدتاً رمزگشایی آن‌ها کار چندان سخت و پیچیده‌ای نیست. به عنوان مثال، کدهایی با پسوند “P” نظیر “dlc7_pwp” و “dlc17_bwp” در دسترس ما قرار دارند که به احتمال بسیار قوی به کلمه‌های “Power Weapon Pack” یا “Blunt Weapon Pack” و در مجموع، به اضافه‌شدن تعدادی اسلحه‌ی جدید به بازی اشاره دارد.

همچنین، برخی از کدهای دیگر به آیتم‌های تزئینی اشاره دارند که احتمالاً در آینده در دسترس شخصیت V قرار خواهند گرفت. در بین کدهای فاش شده می‌توان به “dlc5_jackets”، “dlc_8mirror” و “dlc4_quartz” اشاره کرد که به صورت واضح به آیتم‌های تزئینی از جمله شخصی‌سازی چهره‌ی V و لباس‌های او اشاره دارند. از طرفی دیگر، برخی از اعضای ردیت چنین حدس می‌زنند که کد “dlc2_jpose” احتمالاً به ژست‌های جدیدی در حالت عکاسی مربوط می‌شود. علاوه بر این، گمانه‌زنی‌های پیرامون کد “dlc6_apart”، چنین احتمال می‌دهند که به‌زودی قابلیت شخصی‌سازی آپارتمان شخصیت V نیز به بازی افزوده خواهد شد.

 

نقشه‌ها و ماموریت‌های جدید در Cyberpunk 2077

شکایت علیه سی‌دی پراجکت رد

 

 

اگر این بسته‌ی الحاقی رایگان طبق معادلات ما در حال ساخت باشد، شاهد اضافه شدن چالش‌های متنوع، بخش داستانی جدید، اسلحه‌ها و آیتم‌های تزئینی مختلف به همراه حالت + New Game به بازی Cyberpunk 2077 خواهیم بود.

چندین کد از کدهای فاش شده به وضوح به احتمال افزوده شدن نقشه‌ها، مکان‌ها، ماموریت‌ها و خط داستانی جدید به این بازی اشاره دارند. برای مثال، کد “dlc3_kab01” به Kabuki و “dlc9_arr06” به Arroyo اشاره می‌کنند. این موضوع می‌تواند به معنای این باشد که احتمالاً شاهد افزوده‌شدن خط داستانی جدید مختص به هر کدام یک از این مکان‌ها در بازی Cyberpunk 2077 خواهیم بود و یا احتمالاً ماموریت‌های جدید از این بخش‌ها آغاز خواهند شد. بر این اساس و اگر این اطلاعات معتبر باشند، می‌توانیم بسته‌های الحاقی داستانی جدید این بازی را مربوط به این دو بخش در بازی قملداد کنیم.

علاوه بر این، کد دیگری در این فهرست با مضمون “dlc10_monster” مشاهده می‌شود که به احتمال بسیار زیاد، به یک باس‌فایت جدید اشاره می‌کند. همچنین، دیگر کد مشاهده شده در این فهرست یعنی “dlc15_ngplus” به صورت واضح به افزوده شدن بخش + New Game به بازی مربوط خواهد بود. در نتیجه، اگر این بسته‌ی الحاقی رایگان طبق معادلات ما در حال ساخت باشد، شاهد اضافه شدن چالش‌های متنوع، بخش داستانی جدید، اسلحه‌ها و آیتم‌های تزئینی مختلف به همراه حالت + New Game به بازی Cyberpunk 2077 خواهیم بود.

با درنظر گرفتن انتشار چندین و چند به‌روزرسان حجیم از زمان انتشار این بازی، هیچ‌کدام یک به اندازه‌ی این به‌روزرسان محتوای جدیدی در اختیار بازی‌بازان قرار نداده است. در واقع، اگر تمامی فرضیه‌های ما در مورد بسته‌ی الحاقی رایگان Cyberpunk 2077 صحیح باشد، برای اولین بار از زمان انتشار بازی می‌توانیم شاهد یک گسترش‌دهنده‌ی قابل توجه برای آن باشیم. به هر ترتیب، متاسفانه هیچ تاریخ انتشار مشخصی برای این بسته‌ی الحاقی در دسترس نیست اما با بازگشت Cyberpunk 2077 به فروشگاه پلی‌استیشن، می‌توان امیدوار بود که در آینده‌ای نزدیک این به‌روزرسان بزرگ عرضه شود.

بازی Cyberpunk 2077 هم‌اکنون در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلتفرم رایانه‌های شخصی و سرویس گوگل استیدیا قرار دارد. همچنین، نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و اس این بازی نیز هم‌اکنون در حال توسعه است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار