انتخاب تیمی که اسمش را نشنیده بودیم
کاوه رضایی مهاجم 29 ساله فوتبال ایران با امضای قراردادی به تیم اود هورلی بلژیک پیوست.
کد خبر: ۹۸۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴ 04 August 2021

به گزارش تابناک سمنان این انتقال غیرمنتظره در حالی رقم خورد که رضایی به عنوان بازیکن قرضی در دو فصل اخیر پیراهن تیم شارلروا را برتن داشت و فصل گذشته نیز موفق شد 5 گل با پیراهن این تیم سفید و مشکی پوش به ثمر برساند. او اما در فصل 2019-2020 عملکرد بهتری داشت و 12 گل زده بود.

 

وبسایت‌های فوتبال بلژیک با اعلام خبر جدایی کاوه رضایی نوشتند که این مهاجم به قراردادش با کلوب بروژ خاتمه داده و به صورت قطعی راهی اود هورلی شده و قرارداد یک ساله تا پایان فصل با این تیم بسته است. بنابراین انتقال این بازیکن قرضی نیست و رضایی می‌تواند در پایان فصل با خواست خود راهی تیم دیگری بشود.

باشگاه کلوب بروژ با اعلام خبر جدایی این بازیکن برای کاوه رضایی آرزوی موفقیت کرد.

 
اود هورلی در دو بازی ابتدای این فصل به دو تساوی رسید. این تیم فصل گذشته در رتبه یازدهم ژوپیر لیگ قرار گرفت. نکته مهم اینکه هورلی خط حمله قدرتمندی را فصل گذشته داشت و بهترین آمار گلزنی را در بین تیمهای نیمه دوم جدول به ثبت رساند و حتی تعداد گلش از استاندارد لیژ و اوستنده هم بیشتر بود.

 

تیم جدید کاوه رضایی از جمله باشگاه‌های تازه تاسیس فوتبال بلژیک محسوب می‌شود که سال 2002 از ادغام سه باشگاه تشکیل شد و در منطقه «هورلی» بلژیک اعلام موجودیت کرد. آنها در چند سال اخیر تحت اداره «کینگ پاور» است که مالکیت باشگاه لسترسیتی انگلستان را هم برعهده دارد.

 

ویم دی کورته مدیرفنی اود هورلی درباره خرید کاوه رضایی: او تجربه بازی در لیگ بلژیک را دارد و مشتاق بازی است. ما مهاجمی با شم گلزنی خریدیم.

 

 

 

 

تمجید وبسایت اود هورلی از کاوه رضایی: او همواره برای تیم‌هایش گلزنی می‌کند.

 

اود هورلی اگرچه تیمی مدعی در فوتبال بلژیک نیست اما در سالهای اخیر تلاش کرده تا جای خود را در ژوپیرلیگ پیدا کند و حالا با خرید مهاجم باتجربه ایرانی، امیدوار است در فصل جدید عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

 

کاوه رضایی امروز در ورزشگاه 10 هزار نفری کینگ پاور عکس های خود با پیراهن اود هورلی را گرفت تا رسما کارش را با این تیم آدیداس پوش آغاز کند و چالش خود برای بازگشت به دوران اوج و حفظ پیراهن تیم ملی را استارت بزند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: وررش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار