کمپانی اکتیویژن (Activision) به تازگی اطلاعاتی را در خصوص جدیدترین نسخه از فرنچایز بزرگ Call of Duty که در حال حاضر با نام Call of Duty Vanguard نزد طرفداران شناخته می‌شود، منتشر کرده است.
کد خبر: ۹۸۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 04 August 2021

 

به گزارش تابناک سمنان بر اساس اطلاعات منتشر شده در سطح اینترنت، جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی Call of Duty توسط استودیوی اسلج‌همر گیمز  (Sledgehammer Games) در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه است و انتظار می‌رود روایت‌گر حوادث مربوط به جنگ جهانی دوم باشد.

اما بر اساس جدیدترین صحبت‌های آقای دنیل الگر (Daniel Alegre)، رئیس و مدیر اجرایی کمپانی اکتیویژن، ایشان اظهار داشته‌اند که جدیدترین نسخه از مجموعه‌ی Call of Duty مانند سال‌های گذشته برای عرضه در سه ماهه‌ی چهارم سال میلادی (حوالی اوایل مهر تا اواخر آذر) برنامه‌ریزی شده است. شما در ادامه می‌توانید قسمتی از صحبت‌های ایشان در خصوص این موضوع را مشاهده کنید:

تیم ما همچنان سخت بر روی جدیدترین نسخه‌ی بزرگ Call of Duty، که برای عرضه در سه‌ماه‌ی چهار سال در نظر گرفته شده، مشغول به کار است؛ از محیطی‌هایی که نزد طرفداران ما آشنا بودن و از محبوبیت بالایی برخوردار است تا محتوای باورنکردی همچون رویدادهای زنده‌ی عظیم. ما مطمئن هستیم که این اثر با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبین روبرو خواهد شد.

آقای دنیل الگر همچنین تأیید کرده‌اند که جدیدترین نسخه از فرنچایز Call of Duty علاوه بر کنسول‌های نسل نهمی پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس/اس و همین‌طور رایانه‌های شخصی، برای کنسول‌های نسل هشتمی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز منتشر خواهد شد. همچنین ایشان اعلام کرده‌اند که بازی‌بازان عنوان Call of Duty Warzone باید منتظر محتوای گسترده‌ی مرتبط با بازی Call of Duty Vanguard، برای این اثر باشند. در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های ایشان را مشاهده می‌کنید:

ما همچنین علاوه بر انتشار یک نسخه‌ی فوق‌العاده و کم‌نظیر برای کنسول‌های حال حاضر و نسل بعدی، تمرکز ویژه‌ای را بر روی یک‌پارچه سازی این اثر و محتوای رایگان آینده‌ی عنوان Call of Duty Warzone گذاشته‌ایم. بی‌صبرانه منتظر رونمایی کامل از این محتوا هستیم.

 

اکتیویژن Call of Duty Vanguard

 

همچنین آقای راب کاستیچ (Rob Kostich)، از روسای کمپانی اکتیویژن اظهار داشته‌اند که تیم مستعد اسلج‌همر گیمز قوی‌تر از همیشه مشغول توسعه‌ی این اثر است:

احساس بسیار خوبی نسبت به استودیوی اسلج‌همر گیمز دارم. این استودیو تا کنون هرگز به این بزرگی و قدرتمندی نبوده است. هم‌اکنون تیم آن‌ها در سه شهر فاستر سیتی (Foster City) ایالت کالیفرنیای کشور آمریکا، ملبورن (Melbourne) کشور استرالیا و همچنین شهر تورنتو (Toronto) کشور کانادا مستقر هستند.

ایشان همچنین اطمینان خاطر داده‌اند که جدیدترین نسخه از فرنچایز Call of Duty در تمامی قسمت‌های خود از جمله بخش داستانی، چند نفره و کو-آپ (Co-op) به خوبی و طبق برنامه مراحل توسعه‌ی خود را پشت‌سر می‌گذارد.

در پایان نیز آقای راب کاستیچ اعلام کرده‌اند که استودیوی ریون سافتور (Raven Software‎) که وظیفه‌ی توسعه و گسترش محتوای بازی Call of Duty Warzone را برعهده دارد، سخت مشغول کار بر روی محتوای مرتبط عنوان Call of Duty Vanguard برای این اثر است.

انتظار می‌رود همانند سال گذشته، اولین تیزر رونمایی از جدیدترین نسخه‌ی مجموعه‌ی Call of Duty چند روز قبل از رویداد پلی‌استیشن کمپانی سونی به نمایش دربیاید و در طی این مراسم، رونمایی کامل از این اثر صورت بگیرد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار