ابطال ۱۲ پروانه استاندارد؛
تابناک سمنان: کارشناسان با بازرسی از واحد‌های تولیدی استان سمنان، ۱۲ فقره پروانه استاندارد کالا را باطل کردند.
کد خبر: ۹۸۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ 04 August 2021

واحدهای تولیدی فعال اردبیل مشمول بسته حمایتی استاندارد می شود

 

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: کارشناسان این سازمان با انجام ۲۲۰ فقره بازرسی از واحد‌های تولیدی این استان در بهار امسال ۱۲ فقره پروانه استاندارد را باطل کردند.

وی بیان کرد:: تامین ایمنی، حفظ و ارتقاء سلامت عمومی و همچنین حمایت از حقوق مصرف کننده، توسعه اقتصادی و ایجاد رقابت سازنده در بین تولید کنندگان محصولات داخلی از اهداف این بازرسی هاست و در صورت کوچکترین موردی که ایمنی و حقوق مصرف کننده را به خطر بیندازد، پروانه استاندارد واحد‌ها تعلیق و ابطال می‌شود.

عباس رستمی تصریح کرد: کارشناسان اداره کل استاندارد استان سمنان به صورت مستمر به بازدید از خط تولید، مواد اولیه و شرایط نگهداری فرآورده، همچنین بررسی اسناد و مدارک مربوط به کالیبراسیون و آزمایشات انجام شده در واحد کنترل کیفیت شرکت می‌پردازند.

رستمی افزود: از ابتدای فروردین تا پایان خرداد امسال در بازرسی‌ها ۱۵ فقره پروانه استاندارد صادر، ۳۴ فقره پروانه استاندارد تمدید و یک پروانه تعلیق شد.

وی یادآور شد: پیگیری نکردن واحد تولیدی برای تمدید پروانه، تعطیلی، غیرفعال بودن واحد‌ها و رعایت نکردن استاندارد‌های اجباری تولیدات و خدمات ارائه شده از جمله عوامل تعلیق و ابطال این پروانه‌هاست.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار