معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: واحد‌های صنفی متخلف استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون ۳۲۳ میلیارد ریال جریمه شده اند.
کد خبر: ۹۸۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰ 07 August 2021
 

به گزارش تابناک سمنان مهدی یحیایی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: به منظور رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و جلوگیری افزایش بی رویه قیمت‌ها از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۲ هزار مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده است.

او بیان کرد: در این بازرسی‌های مستمر و روزانه از واحد‌های صنفی که در قالب بیش از ۵۲۰ گشت مشترک با دستگاه‌های ذیربط انجام شد، دو هزار و ۳۲۵ مورد تخلف کشف شد.

وی افزود: از این تعداد دو هزار و ۸۲ مورد پرونده تخلف گران فروشی، کم فروشی، درج نکردن قیمت و نصب نکردن نرخنامه، ارائه نکرن فاکتور و عرضه کالای قاچاق، به ارزش ۳۲۳ میلیارد و ۳۸۲ میلیون ریال ثبت و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

یحیایی اضافه کرد: در این مدت هزار و ۳۶۵ مورد شکایت مردمی به سامانه رسیدگی به شکایات مردمی (ستاد خبری) سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام و توسط بازرسان و کارشناسان رسیدگی و بررسی شد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار