مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان روز جمعه در اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
کد خبر: ۹۸۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 07 August 2021

مدیرکل صداوسیمای سمنان درگذشت

 

به گزارش تابناک سمنان دکتر حجت الاسلام مصطفی توکلیان مدیرکل صداوسیما مرکز سمنان که به دلیل ابتلا به کووید۱۹ بستری شده بود روز جمعه در بیمارستان کوثر سمنان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

حجت الاسلام توکلیان که سابقه قائم‌مقامی اداره کل امور مجلس صداوسیما،مدیریت روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان‌ها، مدیریت روابط عمومی شبکه قرآن سیما، مشاور سیاسی معاون امور مجلس و استان‌ها و مدیریت گروه معارف در شبکه‌های جام جم و شبکه یک را در کارنامه خود داشت از سال ۹۷ تاکنون مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان را عهده دار بود.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان با صدور اطلاعیه ای درگذشت این مدیر خدوم را تسلیت گفت.

 پیام استاندار سمنان به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین دکتر مصطفی توکلیان ، مدیر کل فقید صدا و سیمای مرکز سمنان به این شرح است.

 بسم الله الرحمن الرحیم
       انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی توکلیان ، مدیر کل فقید صدا و سیمای مرکز سمنان موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. 
صعه ی صدر ، اخلاق نیکو ، جدیت و تعهد مثال زدنی این مرحوم از خصوصیات بارز و ارزشمند این روحانی وارسته وعالم عامل بود که نه تنها در میان همکاران ، بلکه در بین آحاد مردم شریف و اخلاق مدار استان سمنان نیز از ایشان چهره ای مورد قبول و پذیرش و دارای جایگاه و پایگاهی ارزنده ساخته بود . 

 بدینوسیله ارتحال نابهنگام این مدیر شایسته و روحانی اخلاق مدار را به مردم نجیب استان ، همسر و دو فرزند گرامی ایشان ، اصحاب محترم رسانه و بویژه خانواده بزرگ صدا و سیمای مرکز سمنان تسلیت و تعزیت عرض نموده ، از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده آمرزش و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم .

 

تابناک سمنان این ضایعه را به خانواده ایشان تسلیت عرض می کند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار