معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی استان سمنان گفت: واکسیناسیون بیش از دو هزار نفر از پرسنل نیروی انتظامی در استان سمنان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۸۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 08 August 2021


به گزارش تابناک سمنان غلامرضا کاظمی معاون بهداشت و درمان نیروی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مامورین نیروی انتظامی بعد از کادر درمان، در صف اول مقابله با کرونا قرار دارند، گفت: به دلیل سطح گسترده ارتباطات اجتماعی و خطرات احتمالی برای این پرسنل در خواست واکسینه شدن این افراد از سوی وزارت بهداشت مورد تایید قرار گرفت.

او از آغاز واکسیناسیون کارکنان نیروی انتظامی ازصبح امروز در استان سمنان خبر داد و افزود: خوشبختانه با همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود روند واکسیناسیون پرسنل ناجا در استان سمنان، همزمان با بسیج گسترده واکسیناسیون مشاغل پرخطر در کشور آغاز شده است و انتظار می‌رود تا پایان هفته کلیه پرسنل ناجا در سطح استان واکسینه شوند.

کاظمی همچنین تصریح کرد: واکسیناسیون پرسنل ناجا با تمهیدات اندیشیده شده از سوی معاونت بهداشت و درمان نیروی انتظامی در مرکز تجمیعی ناجا در مرکز استان و همچنین مراکز تخصصی بهداشت و درمان نیروی انتظامی در شهرستان‌ها در حال انجام است.

بنا به گفته کاظمی حدود دوهزار نفر از پرسنل شاغل در نیروی انتظامی مشمول این طرح هستند و تاکنون ۳۵۰ نفراز کارکنان ناجا واکسن سینوفارم را دریافت کرده اند.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار