آیت الله شاهچراغی:
تابناک سمنان: آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان نباید از خدمت به مردم لحظه‌ای درنگ کنند و همواره باید در تلاش برای رفع مشکلات مردم باشند.
کد خبر: ۹۸۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 08 August 2021

آیت الله شاهچراغی: سلامتی و امنیت دو مسئله مهم در اسلام است - خبرگزاری حوزه

 

 آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان بیان کرد: اسلام دین محبت است.

وی در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: این محبت باید عام باشد و دایره اش بسیار گسترده یعنی هم شامل دوست، هم شامل دشمن و حتی محبت به حیوانات نیز معنای اکمل اسلام است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی افزود: محبت یکی از درس‌های عاشوراست؛ آنجا که امام حسین (ع) در هنگام مواجه با حر و هزار سوار همراه او به یارانش می‌گوید به این‌ها حتی اسب‌هایشان آب بدهید.

آیت‌الله شاهچراغی در مجلس خبرنگان رهبری گفت: محبت کردن نه نزد خداوند گم می‌شود نه مردم؛ و این محبت کردن‌ها را هرگز مردم فراموش نخواهند کرد؛ بنابراین مسئولان می‌توانند با خدمت خود به مردم و محبت به آن‌ها خود را در دل مردم جای دهند و بدانند خدماتی که به مردم ارائه می‌دهند هرگز از یاد و ذهن مردم فراموش نمی‌شود.

آیت‌الله شاهچراغی تأکید و توصیه‌اش به جمع حاضر و مردم استان سمنان در این دیدار این بود که مردم و مسئولان این استان همانگونه که بنده را مورد محبت و حمایت خود قرار دادند، نسبت به نماینده جدید ولی فقیه در این استان نیز همینگونه باشند و همراهی و همکاری لازم را با ایشان داشته باشند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: بنده تا وقتی که زنده باشم در خدمت مردم هستم و از هیچ تلاشی در این راه فروگذار نخواهم کرد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این دیدار از زحمات ۶ دهه فعالیت آیت‌الله شاهچراغی به ویژه و به طور اخص ۴۲ سال اخیر در مسؤولیت‌ها و سمت‌های مختلف از جمله نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان تقدیر کرد و گفت: ما پاسداران و بسیجیان استان سمنان همواره رهنمود‌های شما را سرلوحه کار وفعالیت خود قرار می‌دهیم.

او گفت: ما پاسداران و بسیجیان استان سمنان با نماینده جدید، ولی فقیه در استان سمنان حجت‌الاسلام مطیعی عهد و پیمان بستیم که هر کجا کمکی نیاز بود در خدمت باشیم و برای اعتلای اسلام و انقلاب و نظام همواره تلاش خواهیم کرد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار