در چهارماه اول ۱۴۰۰؛
تابناک سمنان: حسن آل بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از افزایش ۷۰ درصدی خلع ید زمین‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در چهار ماه ۱۴۰۰ خبر داد.
کد خبر: ۹۸۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 08 August 2021

نحوه فعالیت شهرک‌های صنعتی در شرایط کرونا - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency



مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بیان کرد: ۲۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب ۱۸ فقره قرارداد از ابتدای فروردین تا پایان تیر امسال خلع ید شده است.

وی بیان کرد: خلع ید اراضی صنعتی چهار ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال ۹۹ حدود ۷۰ درصد افزایش داشت.

حسن آل بویه تصریح کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۱۵ هزار و ۶۲۵ مترمربع اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب پنج فقره قرارداد خلع ید شد.

آل بویه  خاطرنشان کرد: به افرادی که زمین برای احداث شهرک صنعتی تملک کردند، اما اقدامی انجام ندادند هشدار می‌دهیم که مراحل احداث را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: قرارداد‌هایی که در سال‌های گذشته منعقد، ولی به هر دلیل به سرانجام نرسیده‌اند و موجب معطل ماندن زمین در شهرک‌های صنعتی شده در سریع‌ترین زمان ممکن تعیین تکلیف می‌شوند.

آل‌بویه با اشاره به برنامه‌های سال جاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، اظهار کرد: انجام پیگیری مرتبط با ایجاد شهرک‌های صنعتی شاهرود ۲ و نواحی صنعتی افتر و تویه دروار و فرومد و همچنین پیگیری ایجاد شهرک‌های صنفی در شهرستان‌های دامغان، شاهرود و گرمسار در برنامه سال جاری این شرکت است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار