از ابتدا خرداد؛
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، گفت: از ابتدای خردادماه سال ۱۴۰۰ تا کنون ۱۲۱ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۹۸۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ 08 August 2021

علی تشنه دل - خبرگزاری بازار - سایت خبری بازار

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان اینکه در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰ تا کنون ۲۳۱ واحد تولیدی صنعتی معدنی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند، ابراز کرد: از خردادماه امسال تاکنون در حدود ۵۱۶ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۱۲۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

وی همچنین بیان کرد: در نشست امروز نیز با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان به ۶۶ واحد صنعتی و کشاورزی موافقت و مشکلات بانکی و زیربنایی شش واحد تولیدی صنعتی استان بررسی شد.

علی تشنه دل با بیان اینکه ۴۱ واحد تولیدی ۴۷۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید را در بخش صنعت و ۸۰ واحد تولیدی ۴۵ میلیارد تومان تسهیلات را در بخش کشاورزی دریافت کردند همچنین باید گفت از ابتدای امسال چهار جلسه بررسی مشکلات واحدهای راکد تشکیل شده و موانع اصلی و پیش روی ۱۱ واحد راکد مورد بررسی قرار گرفته که تا پایان تیرماه هفت واحد صنعتی راکد احیا و به چرخه تولید برگشته‌اند.

تشنه‌دل در خاتمه گفت: در استان ۴۵ واحد تملیکی بدهکار توسط بانک‌ها وجود دارد که با برگزاری و فعال سازی جلسات مدیریتی و بازدیدهای میدانی، ۱۶ واحد با قابلیت راه اندازی مجدد شناسایی شده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار