نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:
تابناک سمنان: حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: حضور جدی در صنعت و چاره‌اندیشی برای بازگرداندن واحد‌های صنعتی تعطیل استان به چرخه تولید از برنامه‌ها و اهدافم است.
کد خبر: ۹۸۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ 09 August 2021
افزایش ۲۰۰۰ واحد تولیدی در دستور کار - تجارت‌نیوز
 
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: تاثیر منفی تحریم‌های ظالمانه بر صنعت و تولید غیرقابل انکار است، اما تولید کننده‌ای که در تحریم و اوضاع نابسامان صنعت کارگران را اخراج نمی‌کند، از سود خود می‌گذرد و به آنان حقوق و مزایا می‌دهد، فداکاری و جهاد کرده و برای آخرت خود باقیات الصالحات به جا می‌گذارد.

وی اظهار داشت: در روابط خارجی باید عزت کشور را مد نظر داشته باشیم. مقام معظم رهبری نیز مخالف روابط بین المللی نیستند بلکه معتقدند این روابط باید معقول و منطقی باشد.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی همچنین افزود: به زودی از واحد‌های صنعتی تعطیل بازدید می‌کنم که در صورت امکان برای راه‌اندازی مجدد این واحد‌ها راه حلی اندیشیده شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به اینکه در صادرات و واردات هیچ کشوری نمی‌تواند بسته باشد افزود: در آستانه شهادت امام حسین (ع) که با شهادت خود به مسلمانان درس عزت و آزادگی داد هستیم و با اتکا به درس عاشورا باید روابط بین المللی بر اساس عزت و سرافرادی کشور برنامه ریزی شود.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال‌هاست بر تولید و صنعت تاکید دارند، زیرا وقتی صنعت و اقتصاد یک کشور قوی باشد فرهنگ نیز ارتقا می‌یابد و استان با تمام مشکلاتی که دارد، با درایت صنعتگران و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان وضعیت بهتری از بسیاری استان‌ها دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی بیان کرد: رئیس جمهوری حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی قول داده است که با دید فراجناحی مسائل و مشکلات کشور را مدیریت می‌کند و امید است در این راه موفق باشد و باری از دوش صنعتگران بخش خصوصی برداشته شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: نمی‌توان مردم را متوقع کرد که مشکلات کشور در عرض یک یا ۲ سال حل می‌شود، زیرا حداقل یک دوره چهار ساله زمان برای حل مشکلات موجود لازم است.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار