فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:  اصحاب رسانه در این سالها از سیل تا کرونا زبان گویای مردم بودند و در انعکاس رویدادها جهادی عمل کردند.
کد خبر: ۹۸۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ 09 August 2021

فرمانده سپاه استان سمنان: خبرنگاران از سیل تا کرونا جهادی عمل کردند

 

به گزارش تابناک سمنان سردار حمید دامغانی  در نشست خبری به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار ابراز داشت: خبرنگاران تمام زحمات کادر درمان، صحنه های جهاد، تلاش های بسیج و کمک های مومنانه را با وجود فشارهایی که از نظر اقتصادی تحمل می کنند به تصویر کشیده و جهاد کردند.  

وی بیان کرد: از دیگر تلاش های خبرنگاران در این مدت پوشش انتخابات بود که  زحمات بسیاری کشیدند، در حالی که دشمن در موضوع جنگ روایت ها کار می کند آنها نقش مهمی در آگاهی جامعه داشتند.   

وی ادامه داد: در شرایط خاص و سختی هستیم و  مردم در  انتخابات گزینه ای را برگزیدند که به نظر آنها قدرت اینکه مشکلات را کم کند دارد و به حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی رای دادند و امیدواریم که در یک بازه زمانی بخشی از فشارها تعدیل شود و دولت سیزدهم این شرایط را بهبود دهد.

دامغانی با اشاره به رویدادهای اطراف مناطق ایران و جنگ موسوم به روایت ها  گفت: در سطح منطقه با خروج آمریکا از افغانستان روبرو هستیم با آنکه آمریکایی ها ۲۰ سال پیش با سه شعار  مبارزه با تروریسم، کنترل مواد مخدر و دولت سازی وارد این کشور شدند  و با این همه نتوانستند  موفق شوند و در حال فرار هستند با آنکه در روایت ها گونه ای دیگر می گویند و این همان جنگ روایت هاست.  

وی ادامه داد:آمریکا در حال حاضر دچار گسل های اجتماعی است و با هر جرقه ای این گسل فعال می شود؛ این کشور تمام تلاش خود را در عرصه  اقتصادی در مقابل چین و روسیه انجام می دهد و ادبیات خود را تغییر داده است  تا به بقای خود ادامه دهد.

وی اظهار داشت: آمریکا نماد جبهه استکبار است و با آنکه از جوانان انقلابی عراق ضربه می خورد بدنبال ضربه زدن به انتخابات این کشور است با آنکه در انتخابات سوریه شکست خورد و چندین سال با فشارهای اقتصادی به  حزب الله لبنان فشار آورد اما آنها تثبیت شده بودند.

 

اسرائیل شکست بزرگ اطلاعاتی خورد


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:اسرائیل در یک حباب دروغین، خود را با اقتدار و با اشراف اطلاعاتی  معرفی می کرد و برخی نیز باور کرده بودند اما در جنگ با غزه یک شکست اطلاعاتی بزرگ خورد، رئیس موساد تغییر کرد و حماس با تولید موشک زیادی که داشت اقتدار آنها را از بین برد و با آنکه می خواستند  پیوند اسرائیلی ها، یهودی ها و اعراب را با تکیه بر جنگ روایت ها پیوند دهند اما بر خلاف تصور آنها اعراب از حماس حمایت کرد.  

وی خاطر نشان کرد: ۹۰ درصد تجارت اسرائیل به صورت دریایی است اما آنقدر برای خود دشمن ایجاد کرده است که مجبور به راه های مختلف از جمله استفاده از پرچم های دیگر برای تردد تجاری خود می شود و در نهایت شکست می خورد و این نشان از شکست اطلاعاتی سنگین آنها دارد و این روایت واقعی است.  

وی تاکید کرد: روایت واقعی  فرار آمریکا از افغانستان، استیصال در عراق و توقف عربستان در یمن، از هم پاشیدگی و عدم اعتماد سازمان های بین المللی به اسرائیل و دامن زدن آنها به دروغ ها وتهمت ها  نشان از شکست آنها می دهد.   

فرمانده سپاه قائم(عج)  استان سمنان تاکید کرد: در جنگ روایت ها اهالی رسانه نقش مهمی دارند زیرا دشمن در  تحرکات تبلیغاتی از  جنگ روایت ها استفاده می کند و با آنکه فکر می کردند مشارکت انتخابات ایران زیر ۳۰ درصد است اما مردم با وجود شرایط بد اقتصادی و کرونا ۵۰ درصد شرکت کردند و در ادامه رسانه ها می توانند  شکست محاصره تبلیغاتی دشمن با آن هم هزینه و امکانات را از بین ببرند.  

وی افزود:  جنگ رسانه ای امروز ظرفیت استفاده از نصرت الهی را فراهم می‌کند و زمانی که امکانات خود را با امکانات گسترده دشمن مقایسه می کنیم و بر اساس محاسبات مادی آنها را جلوتر می بنیم اما مانند دفاع مقدس که کشور با امکانات کم نظامی  با تکیه بر ظرفیت نصرت الهی ایستاد، امروز هم در جنگ رسانه و روایت ها و استفاده دشمن از فضای مجازی،  غیرت رسانه ای باعث خواهد شد که پیروز باشیم.  

دامغانی اشاره کرد: برخی از رسانه های داخلی نیز از جهت غفلت همان حرف دشمن را می زنند که باید توجه کرد و شرایط را طوری فراهم کرد که با آگاهی عمل کنند.  

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان

Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار