کد خبر: ۹۸۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 11 August 2021
اینستاگرام

 

به گزارش تابناک سمنان اینستاگرام امروز در گفتگو با وب‌سایت TechCrunch تائید کرد که این شرکت تست‌های جدیدی را برای قرار دادن تبلیغات روی تب شاپ (Shop) شروع کرده است. این تبلیغات می‌تواند شامل تنها یک تصویر یا مجموعه‌ای از تصاویر باشد. اینستاگرام گفته است که در مرحله اول، فقط برخی از تبلیغ‌کنندگان خاص به این قابلیت دسترسی خواهند داشت، اما در آینده نزدیک، آن را در اختیار همه کاربران قرار خواهد داد.

 

البته جای تعجبی ندارد که اینستاگرام از هر روشی برای نمایش تبلیغات بیشتر در پلتفرم خود استفاده بکند. چراکه بخش بزرگی از درآمد این شرکت و همچنین فیس بوک از طریق پخش تبلیغات تامین می‌شود. اینستاگرام اوایل امسال نیز تبلیغات را وارد بخش ویدیوهای ریلز (Reels) کرد و حالا هم مشغول انجام تست‌های مربوط به تبلیغات استیکر است. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا استیکرها را استوری‌هایی که قصد تبلیغ محصولی را در آن دارند قرار بدهند. اینستاگرام همچنین برای کاربرانی که از این طریق کسب درآمد کنند تخفیف‌هایی در نظر خواهد گرفت.

 

اینستاگرام

 

به نظر می‌رسد اینستاگرام سعی دارد تا از همه ظرفیت‌های پلتفرم خود برای نمایش تبلیغات و کسب درآمد استفاده کند. هنوز مشخص نیست که این تبلیغات تا چه اندازه در ترغیب کاربران به خرید یک محصول موفق بوده‌اند، اما اکثر برندها سعی می‌کنند به هر نحوی که شده محصول خود را از طریق اینستاگرام که میلیاردها کاربر دارد به نمایش بگذارند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار