کد خبر: ۹۸۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 11 August 2021
آئودی Skysphere

 

به گزارش تابناک سمنان قرار است که آئودی تا چند روز دیگر کانسپت خودروی Skysphere را معرفی کند اما این کمپانی آلمانی امروز تصمیم گرفت تا با انتشار چند تیزر، طرفدارن را بیشتر هیجان‌زده کند. در حالی که تیزر قبلی تنها ظاهر کلی خودرو را به نمایش گذاشته بود، جدیدترین تیزر این خودرو جزئیات بیشتری مانند طراحی چرخ‌های ‌آن را به تصویر کشیده است.

 

این تیزرها همچنین قسمت‌های جلو و عقب خودرو را از زوایه‌ای دیگر نشان می‌دهند. علاوه بر این موارد، طراحی خاص چراغ‌های خودرو و لوگوی قرمز آئودی که در قسمت عقبی خودرو مورد استفاده قرار گرفته نیز در این تیزرها قابل مشاهده است. آقای مارک لیخت، طراح ارشد آئودی و هنریک وندرز، نایب رییس ارشد آئودی اعلام کرده‌اند که در طراحی این محصول از خودروی هورش ۸۳۵A الهام گرفته شده است.

 

آئودی Skysphere

 

در حال حاضر خودروی Skysphere تنها یک کانسپت بوده و ممکن است که هرگز به مرحله‌ی تولید نرسد. در واقع این خودرو در کنار خودروهای Grand Sphere و Urban Sphere یکی از سه کانسپت خودروهای برقی آئودی می‌باشد. قرار است که خودروی Grand Sphere، که از آن به عنوان GT برقی آئودی یاد می‌شود، در ماه سپتامبر (شهریور) و در نمایشگاه خودروی مونیخ معرفی شود. همچنین از خودروی Urban Sphere نیز در سال ۲۰۲۲ میلادی رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود که این خودر یک SUV خواهد بود.

 

آئودی Skysphere

 

نظر شما در مورد کانسپت خودروی Skysphere چیست؟ آیا این خودرو در نهایت روانه‌‌ی بازار خواهد شد و یا در حد یک کانسپت باقی خواهد ماند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار