زمین و زمان علیه CR7؛
گل دقیقه 95 کریستیانو رونالدو برابر اودینزه مردود اعلام شد تا شب عجیب این بازیکن تکمیل شود.
کد خبر: ۹۸۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۷ 22 August 2021

به گزارش تابناک سمنان اولین دیدار این فصل یوونتوس با تساوی 2-2 مقابل اودینزه تمام شد تا تیم مکس آلگری در همین هفته ابتدایی دو امتیاز مهم را از دست بدهد. در شرایطی که به نظر می رسید کریستیانو رونالدو در ترکیب ثابت بیانکونری جای داشته باشد، این ستاره پرتغالی بازی را از روی نیمکت آغاز کرده و در نیمه دوم به جای آلوارو موراتا وارد میدان شد.

 

کریستیانو رونالدو در همان دقایق ابتدایی ورود به میدان فرصت داشت دروازه اودینزه را باز کند، اما ضربه سر این ستاره پرتغالی با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه باز هم دروازه ووچیک شزنی روی اشتباه عجیب این دروازه بان لهستانی باز شد و بازی به تساوی کشیده شد.

 

اما در دقیقه 95 کریستیانو رونالدو با یک ضربه سر تماشایی دروازه اودینزه را باز کرده و با درآوردن لباس خود جشن شادی مفصلی برگزار کرد. اما این گل بعد از لحظاتی و پس از بازبینی صحنه آفساید اعلام شد تا حال کریستیانو رونالدو بدجور گرفته شود.

 
تصاویر منتشر شده نشان می دهد این آفساید به شکلی عجیب و میلیمتری گرفته شد تا شب پرحاشیه کریستیانو رونالدو اینگونه به اتمام برسد. پیش از شروع این دیدار بود که شایعاتی در مورد درخواست این ستاره 36 ساله مبنی بر نیمکت نشینی و تمایل به جدایی از یوونتوس منتشر شد و البته پاول ندود مطابق انتظار این خبر را تکذیب کرد.

 

اما کریستیانو رونالدو در دقیقه 95 باز هم فرصت داشت ارزش های خود را به اثبات برساند که این بار تکنولوژی بازبینی صحنه اجازه انجام این کار را نداد. این در حالیست که آینده رونالدو در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست در ادامه فصل شاهد حضور او در ترکیب یوونتوس خواهیم بود یا خیر.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار