عالیشاه ماند، شانس امضای نعمتی 99 درصدی شد؛
باشگاه پرسپولیس برخلاف آن‌چه تصور می‌شد، امروز شرایط نسبتاً آرامی را سپری کرد و خبری از خرید جدید برای این باشگاه نبود.
کد خبر: ۹۸۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ 22 August 2021

به گزارش تابناک سمنان بعد از آن‌که در روزهای گذشته ماندن وحید امیری و مهدی شیری در جمع سرخ‌پوشان قطعی شده بود و هم‌چنین مدیران پرسپولیس موفق شده بودند تا با علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی به توافق برسند، پیش‌بینی می‌شد امروز روز شلوغی برای باشگاه پرسپولیس باشد و مدیران این باشگاه، چند قرارداد جدید را به امضا برسانند، به ویژه آن‌که یحیی گل‌محمدی وعده یک خبر ویژه نقل و انتقالاتی را روز گذشته در حاشیه تمرین پرسپولیس داده بود. اما برخلاف تصورات خبری از جذب بازیکن جدید نبود و سرخ‌پوشان آخرین روز مرداد را بدون امضای قرارداد با بازیکن جدید به پایان بردند.

 

نقل و انتقالات امروز (یکشنبه) پرسپولیس از حوالی ساعت 13 آغاز شد؛ جایی که آریا برزگر مهاجم جوان پرسپولیس اولین مراجعه‌کننده به باشگاه بود. او که فصل گذشته به صورت قرضی راهی فجرسپاسی شده بود، می‌خواست آخرین وضعیت همکاری خود با باشگاه پرسپولیس را برای فصل جدید جویا شود و برای جلسه با جعفر سمیعی مدیرعامل و ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه، در محل ساختمان باشگاه حاضر شد.

 

دقایقی بعد از حضور بزرگر، امیر روستایی مهاجم قرضی پرسپولیس در تیم پیکان هم در محل ساختمان باشگاه حاضر شد تا در جلسه با مدیران حضور پیدا کند و تکلیف سال آینده خود را بداند، چرا که به نظر می‌رسد برای لیگ بیست و یکم هم روستایی دور از لیست پرسپولیس، به عنوان بازیکن قرضی فعالیت خواهد داشت.

 
امید عالیشاه که در روزهای گذشته اخبار پرشماری درباره تمدید احتمالی او با پرسپولیس مطرح شده بود، سومین بازیکنی بود که امروز به محل ساختمان باشگاه مراجعه کرد و به جلسه با سمیعی و شکوری رفت تا با انجام توافقات نهایی، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کند. چند دقیقه بعد از آن‌که عالیشاه به خیابان شیخ بهایی رسید، جعفر سمیعی هم وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد تا روند نقل و انتقالاتی امروز پرسپولیس با حضور او، رسمیت پیدا کند.

 

 

 

 

 

مدیربرنامه علی نعمتی مدافع شهر خودرو که هم در روزهای گذشته به ساختمان باشگاه مراجعه کرده بود و توافقات نهایی با مدیران باشگاه حاصل شده بود و تنها اخذ رضایت‌نامه از باشگاه مشهدی، چالش طرفین بود، بعد از تعیین تکلیف مالکیت باشگاه شهر خودرو و نهایی شدن رضایت‌نامه نعمتی، وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد تا آخرین صحبت‌های پیش از رسمی شدن قرارداد را با مدیران باشگاه انجام دهد.

 

اولین خبر رسمی و خوشحال‌کننده از نقل و انتقالات امروز برای هواداران پرسپولیس، رسمی شدن تمدید قرارداد عالیشاه بود؛ بازیکنی که اعلام کرد در روزهای گذشته به دلایل مشکل مثبت بودن تست کرونای خود به باشگاه نرفته و بعد از رفع این مورد، امروز قراردادش را دو سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرده است. خبری که حوالی ساعت 15 رسماً از ساختمان باشگاه پرسپولیس مخابره شد.

 

بعد از نهایی شدن قرارداد عالیشاه، برزگر از ساختمان باشگاه پرسپولیس خارج شد و در گفتگو با خبرنگاران، شایعه سرباز بودن خود را رد کرد و گفت برای آینده همه چیز از تصمیم کادرفنی پرسپولیس نشأت خواهد گرفت و او منتظر نظر نهایی یحیی گل‌محمدی است تا برای آینده فوتبال خود تصمیم بگیرد.

 

ضمن آن‌که امید عالیشاه هم پس از تمدید قرارداد خود همراه با ابراهیم شکوری به سالن کنفرانس باشگاه پرسپولیس رفت و در مقابل خبرنگاران نشست و درباره تمدید قرارداد خود با پرسپولیس و ادامه همکاری‌اش با سرخ‌پوشان صحبت‌هایی را انجام داد و پاسخگوی اصحاب رسانه بود.

 

درباره علی نعمتی هم مذاکرات مثبت و نهایی مدیربرنامه‌های او با جعفر سمیعی انجام شد و خود علی نعمتی نیز در مشهد در جلسه با حمیداوی حضور داشت و قرار بود که او با اولین پرواز به تهران بیاید و به ساختمان باشگاه پرسپولیس برود، هواداران زیادی هم در مقابل ساختمان باشگاه تجمع کرده بودند تا از نزدیک نظاره‌گر نهایی شدن انتقال مدافع نیشابوری فصل گذشته شهر خودرو به پرسپولیس باشند، اما مدیربرنامه نعمتی حوالی ساعت 18 از ساختمان باشگاه خارج شد و گفت که فردا قرارداد این بازیکن با پرسپولیس نهایی می‌شود.

 

 

 

 

در همین حین، ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس از پنجره یکی از طبقات باشگاه با هواداران به صحبت پرداخت و اعلام کرد که امروز خبری از نقل و انتقال دیگری در باشگاه پرسپولیس نخواهد بود و آن‌ها متفرق شوند.

 

با این وصف و با اعلام ابراهیم شکوری، پرونده نقل و انتقالاتی امروز پرسپولیس با تمدید قرارداد امید عالیشاه و نهایی شدن حضور علی نعمتی بسته شد؛ هر چند که بازهم امروز قرارداد نعمتی با پرسپولیس منعقد نشد تا احتمالا فردا خبرهای ویژه نقل و انتقالاتی از حوالی ساختمان باشگاه پرسپولیس به بیرون درز پیدا کند.

 

ضمن آن‌که محمد آبشک که روز گذشته به توافقات نهایی با مدیران پرسپولیس رسیده بود و اعلام کرده بود که امروز به محل ساختمان باشگاه پرسپولیس خواهد رفت، این کار را انجام نداد تا امضای قرارداد با او هم به تعویق بیفتد؛ هر چند که درباره پست هافبک میانی، شایعات ضد و نقیضی درباره مذاکره با رضا اسدی هم به گوش می‌رسد که باید دید در روزهای آتی چه اتفاقی رخ خواهد داد و لیست پرسپولیس با حضور کدام بازیکنان برای فصل جدید تکمیل خواهد شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار