سرمربی تیم فوتسال نوجوانان پیمان شاهرود گفت: صعود از ۲ مرحله مسابقات برای حضور در لیگ یک کشوری با هزینه‌ای معادل ۸۰ میلیون تومان و به صورت شخصی بود.
کد خبر: ۹۸۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴ 23 August 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان نیما ربیعیان سرمربی تیم فوتسال نوجوانان پیمان شاهرود گفت: پس از قهرمانی تیم پیمان در مسابقات شهرستان شاهرود و استان سمنان، به عنوان نماینده استانی برای حضور در مسابقات کشوری معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در لیگ یک کشوری ۲ مرحله مسابقات در شهر‌های ملایر و شاهرود برگزار شد، تصریح کرد: برای حضور در این ۲ مرحله، از تیم هیچ گونه حمایتی نشد و هزینه ۸۰ میلیون تومانی برای ما در برداشت.

ربیعیان با بیان اینکه مرحله نخست مسابقات با حضور ۲۹ تیم در شهر ملایر استان همدان برگزار شد، ابراز داشت: دراین مرحله از مسابقات پنج گروه ۶ تیمی تعیین شد که در پایان این دوره از مسابقات تیم پیمان با چهار برد و یک باخت و کسب ۱۲ امتیاز به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کرد.

سرمربی تیم فوتسال نوجوانان پیمان شاهرود با اشاره به اینکه مرحله نهایی مسابقات با حضور ۱۰ تیم از ۱۷ تا ۲۳ مرداد به میزبانی شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: تیم‌ها در ۲ گروه پنج تیمی قرار گرفتند که از هرگروه فقط تیم‌های صدرنشین به لیگ یک نوجوانان کشور صعود می‌کردند.

ربیعیان با اشاره به اینکه در این مسابقات تیم پیمان با ۱۲ بازیکن و ۲ نفر کادر فنی حضور داشتند، ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم پیمان با سه برد و یک باخت و کسب ۹ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی لیگ یک کشوری شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات لیگ یک کشوری تا یک ماه آینده آغاز می‌شود، افزود: تاکنون تمامی هزینه‌های تیم به صورت شخصی پرداخت شده و دیگر توان هزینه‌کردن برای ادامه مسابقات در لیگ یک کشوری را نداریم.

سرمربی تیم فوتسال نوجوانان پیمان شاهرود با بیان اینکه صعود یک تیم به لیگ یک کشوری برای نخستین بار در استان سمنان رخ داده است، تصریح کرد: نگهداشتن تیم و صعود به رتبه‌های بالا در مسابقات لیگ یک کشوری نیازمند حمایت مسوولان شهرستان شاهرود و استان سمنان است.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار