اولدترافورد؛ آخرین راه نجات
منچستریونایتد امیدوار است بتواند کریستیانو رونالدو را در یک هفته پیش رو به خدمت بگیرد اما سقف مشخصی را برای این مساله در نظر گرفته است.
کد خبر: ۹۸۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 23 August 2021

به گزارش تابناک سمنان  آینده کریستیانو رونالدو در یوونتوس همچنان مبهم است. با وجود اینکه مکس آلگری دو روز پیش در نشست خبری خود تاکید کرد که رونالدو قصد جدایی ندارد، نیمکت نشینی این بازیکن در بازی شب گذشته برابر اودینزه بسیار خبرساز شد. فابریتزیو رومانو خبرنگار نقل و انتقالاتی اسکای اسپورتس ادعا کرد که رونالدو خود درخواست کرده تا از ابتدا بازی نکند چرا که به دنبال راهی برای جدایی از یوونتوس است اما پاول ندود نایب رئیس یووه در مصاحبه با خبرنگاران گفت که رونالدو 100 درصد ماندنی است.

 

در ابتد تصور بر آن بود که عدم آمادگی یا مصدومیت باعث غیبت رونالدو در ترکیب ثابت یوونتوس شده، اما نشریات ایتالیایی نیز مدعی شدند این فوق ستاره پرتغالی مشکلی بابت قرار گرفتن در میدان نداشته و این نیمکت نشینی خواسته مستقیم خودش بوده است. در واقع رونالدو ابتدا می خواهد وضعیتش به طور کامل در مورد آینده مشخص شده و در ادامه و در صورت توافق برای ماندن در ترکیب این تیم بازی کند.


فوق ستاره پرتغالی در 30 دقیقه پایانی وارد زمین شد و دقیقه 94 یک گل هم زد که توسط وی ای آر مردود اعلام شد.

 

 

 

 

در همین رابطه نشریه میرر امروز ادعا کرد که رونالدو بر خلاف نظر سران یووه به جدایی فکر می کند و در حالی که احتمال بازگشت او به رئال صفر شده و پی اس جی هم توان مالی برای جذب او ندارد، منچستریونایتد تنها امید وی برای جدایی محسوب می شود.

طبق این گزارش، یونایتد قصد دارد در 8 روز باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات، پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای رونالدو ارائه کند و در صورت موافقت یووه، ستاره سابق خود را برگرداند. رونالدو تنها یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد و بین سال های 2003 تا 2009 برای منچستریونایتد بازی می کرد.

 

 

 

 

میرر نوشته است که یونایتد فقط می تواند 30 میلیون یورو برای رونالدو هزینه کند و در صورت مخالت یووه، شانسی برای بازگشت رونالدو وجود نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که رونالدو 3 سال پیش با 112 میلیون یورو از رئال راهی یووه شده بود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار