سه عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با تمدید قرارداد علیرضا منصوریان موافقت نکرده‌اند.
کد خبر: ۹۸۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۱ 24 August 2021

منصوریان رسماً سرمربی تراکتور شد + عکس- اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی  تسنیم | Tasnim

 

به گزارش تابناک سمنان روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک در واپسین ساعات دوشنبه شب خبر از تمدید قرارداد علیرضا منصوریان داد و تصویری از عباسی، مدیرعامل این باشگاه در کنار منصوریان را که پیراهن تیم را در دست داشتند، منتشر کرد؛ حرکتی که واکنش چند تن از اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم را به همراه داشت.

 

عباسی، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در حالی خبر از تمدید قرارداد منصوریان داده که سه عضو فعلی هیئت مدیره این باشگاه(مصطفی رضایی، حمید محرابی و خلیل دارابی) در جلسه مذکور شرکت نداشتند و عباسی به همراه قنبرزاده تصمیم به معرفی کمیته فنی و در ادامه سرمربی این تیم گرفته‌اند که این موضوع توسط این سه عضو هیئت مدیره مذکور در گفت‌وگو با "ورزش سه" عنوان شد.

 

البته در جلسه عنوان شده، محمدرضا غفاری در حالی به‌عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم حضور داشته که حکم وی توسط مدیرعامل کارخانه ایرالکو امضاء و به هیئت مدیره ابلاغ نشده و از سوی دیگر غفاری(رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی) طبق ماده ۱۰ تعارض منافع که توسط فدراسیون فوتبال مصوب شده، اجازه ندارد به‌عنوان عضو در هیئت مدیره این باشگاه حضور داشته باشد.

 

 
مصطفی رضایی، نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با "ورزش سه"، ضمن تایید این موضوع و بی‌خبری وی، دارابی و محرابی از این انتصابات، اعلام کرد: این جلسه بدون حضور اکثریت اعضای هیئت مدیره باشگاه شکل گرفته و هیچ‌یک از مصوبات آن ازجمله انتخاب اعضای کمیته فنی و انتصاب سرمربی مورد تایید ما نیست.

 

رضایی در خبری مهم عنوان کرد: ما صبح روز دوشنبه هفته گذشته(بیست و پنجم مردادماه) جلسه‌ای در دفتر آقای مجیدی، مدیرعامل کارخانه آلومینیوم داشتیم که ایشان اعلام کردند به دنبال سرمربی دیگری غیر از آقای منصوریان باشید.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار