ممکن است لیورپول در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات برای خرید فیلیپ کوتینیو از بارسلونا اقدام کند.
کد خبر: ۹۸۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۶ 24 August 2021

به گزارش تابناک سمنان فیلیپ کوتینیو در زمستان سال 2018 و بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره از لیورپول جدا شده و با بارسلونا برای انتقال به این تیم به توافق رسید. اگرچه در چند ماه ابتدایی اوضاع چندان بد نبود، اما در مجموع فیلیپ کوتینیو در سه سال اخیر حتی قادر به برآورده کردن بخشی از انتظارات نیز نبوده و مصدومیت و انتقال قرضی به بایرن مونیخ باعث شده فرصت چندانی برای درخشش در ترکیب بارسلونا به دست نیاورد.

 

 

اما نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد احتمال دارد در روزهای پایانی پنجره تابستانی شاهد انتقال فیلیپ کوتینیو به لیورپول باشیم. باشگاه بارسلونا توان پرداخت دستمزد هنگفت این هافبک برزیلی را نداشته و به شدت علاقمند به فروش دائم یا قرضی او است. حتی مدیران بلوگرانا حاضرند بخشی از دستمزد فیلیپ کوتینیو در تیم جدیدش را نیز پرداخت کنند تا به نوعی از شر این بازیکن برای حداقل یک فصل دیگر خلاص شوند.

 
این هافبک برزیلی بهترین روزهای دوران ورزشی خود را در استادیوم آنفیلد و زیر نظر یورگن کلوپ سپری کرد. کیا جورابچیان، مدیر برنامه فیلیپ کوتینیو چندی قبل احتمال بازگشت این بازیکن به جمع مرسی سایدی ها را رد نکرده و مدعی شد نام لیورپول همیشه در قلب این بازیکن جای دارد. در صورت توافق در مورد دستمزد پرداختی، بعید نیست در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات شاهد بازگشت فیلیپ کوتینیو بعد از سه فصل به بندر لیورپول باشیم.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار