از ابتدا کرونا تاکنون ؛
تابناک سمنان: حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان با حضور در شاهرود از خدمات کادر درمان این شهرستان در دوران مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۸۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 24 August 2021

تست های مختلف ویروس کرونا چه تفاوتی دارند؟ | درمانکده

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ضمن قدردانی از جهادگران خط مقدم جبهه سلامت اظهار امیدواری کرد: با اختصاص بودجه‌های بیشتر از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بهتر استفاده شود.

وی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات این دانشگاه گفت: از زمان آغاز بیماری کرونا تاکنون ۱۹ هزار مورد مثبت قطعی در جمعیت تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شده است.

رضا چمن بیان کرد: در این مدت ۴۸ هزار نفر مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده اند و بیش از ۵۵ هزار تست تشخیصی کرونا انجام شده است.

چمن همچنین افزود: در حالی که در موج‌های قبلی بیماری کرونا آمار بستری در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود بین ۴۰ تا ۴۵ نفر در شبانه روز بود، اما در موج پنجم کرونا این تعداد به ۶۵ نفر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان تصریح کرد: تاکنون بیش از ۸۱ هزار واکسن در جمعیت بالای ۲۰ سال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود تزریق شده است که معادل ۳۲ درصد جمعیت تحت پوشش این دانشگاه می‌شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار