استودیوی کرایتک (Crytek) تریلر جدیدی از بازی Crysis Remastered Trilogy را منتشر کرده است، که این بار تصاویری از این سه گانه در پلی‌استیشن ۳ را با نسخه‌های بازسازی شده در پلی‌استیشن ۵ مقایسه می‌کند.
کد خبر: ۹۸۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 25 August 2021
Crysis Remastered Trilogy

 

به گزارش تابناک سمنان طی این تریلر شاهد تفاوت چشم‌گیری میان نسخه‌‌های پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن ۵ از نظر وضوح تصویر، نرخ فریم و Anti-Aliasing هستیم و همچنین می‌توان پیشرفت‌های قابل توجهی را در بافت‌های محیط، Draw Distance و افکت‌های بازی مشاهده کرد.

بسیاری از عناوین محبوب و قدیمی شوتر اول شخص فرصت این موضوع را نداشتند که نسخه‌ی بازسازی شده‌ای از آن‌ها منتشر شود، ولی سری Crysis این فرصت را یافته است که بتواند سه گانه را با کیفیتی به‌روز، منتشر سازد. این سه گانه برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل هشتم و نهم عرضه خواهد شد و تریلرهای منتشر شده از آن نوید یک بهبود گرافیکی مناسب در کنار افزایش نرخ فریم و پایدار سازی آن را می‌دهند، که می‌توانند برای طرفداران قدیمی این سری جذاب باشد.

سه گانه‌ی Crysis Remastered شامل Crysis Remastered ،Crysis 2 Remastered و Crysis 3 Remastered است، که اولین بازی از این سه گانه یعنی Crysis Remastered در حال حاضر در دسترس قرار داد و پس از انتشار کامل سه گانه در پاییز، دو عنوان دیگر نیز به صورت مستقل فروخته می‌شوند.

Crysis 2 و Crysis 3 از آن جایی که در شهر نیویورک جریان دارند، از تفاوت قابل توجهی با اولین بازی این سری برخوردار هستند. در ۲ Crysis ‌بازی‌باز باید با یک لباس نانو (Nanosuit) قوی‌تر، توانایی‌های جدید و موارد دیگر به مبارزه با بیگانگان بپردازد و بشریت را نجات دهد. اما طی Crysis 3 شهر نیویورک به یک جنگل بارانی گسترده تبدیل شده است و بازی‌باز به کمک اسلحه‌ی جدیدی به نام Predator Bow با انواع دشمنان روبرو شده و مبارزات جذابی را پیش روی خود می‌بیند.

بازی Crysis Remastered Trilogy در حال حاضر برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پلتفرم رایانه‌های شخصی همراه با بهینه سازی برای کنسول‌های نسل نهم در حال توسعه است و در پاییز سال جاری منتشر خواهد شد. اخیراً مشخص شد که Crysis 2 Remastered برای پلی‌استیشن ۵ نرخ فریم ۶۰ را هدف گرفته و با رزولوشن ۱۴۴۰p اجرا می‌شود. در پایان می‌توانید تریلری از مقایسه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن ۳ این سه گانه با نسخه‌ی پلی‌استیشن ۵ آن را مشاهده کنید
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار