حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دفاع آخر خود از کابینه پیشنهادی، با اشاره به نظرات نمایندگان درباره وزرای جوان یا کم تجربه گفت: صلاحیت علمی و عملی همه وزرا را اگر احراز نمی‌کردم خدمت شما اعلام نمی‌کردم. هر دو مورد را تاکید داشتیم.
کد خبر: ۹۸۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸ 25 August 2021

رئیس‌جمهور: مگر من و آقای قالیباف چند سال‌مان بود که مسئولیت داشتیم؟

 

 

به گزارش تابناک سمنان رئیس جمهور گفت: ما سعی کردیم کابینه ترکیبی از تجربه و جوانگرایی باشد، لذا جوان هایی که با کار هم ارتباط برقرار کرده باشد و تنها از دانشگاه فارغ التحصیل نشدند را مورد استفاده قرار دادیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دفاع آخر خود از کابینه پیشنهادی، با اشاره به نظرات نمایندگان درباره وزرای جوان یا کم تجربه گفت: صلاحیت علمی و عملی همه وزرا را اگر احراز نمی کردم خدمت شما اعلام نمی کردم. هر دو مورد را تاکید داشتیم. نمایندگان عزیز امام چگونه به جوانان احترام کردند؟ مگر بنده و آقای قالیباف چند سالمان بود که ایشان تیپ و دسته رهبری می کردند و من دادستان بودند؟ همین نمایندگان جوان عزیز که مورد اعتماد مردم قرار گرفتند و با آشنایی خوب نسبت به مسایل کشور توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

رئیس جمهور ادامه داد: اگر به جوانان میدان ندهیم پس چطور جوانگرایی را آغاز کنیم؟ اگر معلوم شود فرد در فعالیت ارتباط خوبی داشته و توانایی لازم را دارد چرا نباید مورد استفاده قرار بگیرد؟ حضرت آقا بارها فرمودند امام به جوانان اعتماد داشتند و من هم اعتماد کردم. ما سعی کردیم کابینه ترکیبی از تجربه و جوانگرایی باشد، لذا جوان هایی که با کار هم ارتباط برقرار کرده باشد و تنها از دانشگاه فارغ التحصیل نشدند را مورد استفاده قرار دادیم. مثلا اگر بگوییم وزیر آموزش و پرورش چند سال تجربه دارد؟ مدرک تحصیلی مرتبط دارد یا ندارد؟ تجربه مدیریتی دارد یا ندارد؟ این مسایل بسیار مهم است

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: خبرآنلاین

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار