در صورت جلب امید و اعتماد؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان گفت: اعتبار‌های دولتی اختصاص یافته به طرح‌های عمرانی و اقتصادی قابل توجه است، اما در صورتی که امید و اعتماد سرمایه‌گذاران بخش خصوصی افزایش یابد، چندین برابر اعتبارات دولتی در این طرح‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند.
کد خبر: ۹۸۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲ 26 August 2021

اخبار علیرضا آشناگر - آخرین و جدیدترین خبر های علیرضا آشناگر

 

وی بیان کرد: این شهرستان دارای ظرفیتی ممتاز در زمینه کشاوزی و دامپروری است و در ترویج کشت گلخانه‌ای سرآمد استان است.

علیرضا آشناگر ادامه داد: اعتبار طرح‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شهرستان آرادان امسال نسبت به سه سال گذشته، ۵۸ درصد و بیش از رشد متوسط اعتبار کل استان افزایش یافته است.

آشناگر با اشاره به سرعت بالای احراز شاخص‌های توسعه در شهرستان آرادان بیان کرد: نرخ بیکاری پایین و توسعه بیش از ۹۰ درصدی ارکان مختلف توسعه، نشان‌دهنده فعالیت خوب دولت در این شهرستان است.

وی همچنین افزود: شهرستان آرادان تاکنون به دلیل فعالیت اقتصادی بالای گرمسار، از این نظر در حاشیه قرار داشت، اما اکنون به دلیل دارا بودن زمین و زیرساخت‌های مناسب و نزدیک بودن به پایتخت، می‌تواند نقش پررنگ‌تری در جلب سرمایه‎‌گذار و ارتقای اقتصاد استان ایفا کند.

هفته دولت امسال ۴٠١ طرح با یکهزار و ۶٩٠ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان‌های مختلف استان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

طرح‌های افتتاحی هفته دولت در استان سمنان ٣١٧ طرح با هزینه‌کرد یکهزار و ٢٨۵ میلیارد تومان است که شامل ٣۴ طرح سرمایه‌گذاری اقتصادی با ٨٨١ میلیارد تومان و ٢٨٣ طرح عمرانی با ۴٠۴ میلیارد تومان می‌شود.


لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار