محمد قوسی:
تابناک سمنان: محمد قوسی دبیر گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی گفت: سه هزار و ۶۰۰ دیگ غذا در قالب این نذرواره در ۵۰ شهر کشور پخت و توزیع شد.
کد خبر: ۹۸۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ 28 August 2021

منوی جدید غذاهای نذری ماه محرم / یک دیگ هزار نیّت !!!



دبیر گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی اظهار داشت: نیم میلیون پرس غذای گرم توسط بزرگترین گروه و موکب جهادی کشور به نام نذرواره ۷۲ خوان حسینی تا ۱۷ محرم در ۵۰ شهر کشور توزیع شد.

محد قوسی بیان کرد: طرح نذرواره حسینی را پخت و توزیع ۷۲ دیگ اطعام به نام و نیت ۷۲ شهید کربلا که توسط خیر ابراهیم امیرآبادیان به نام استان سمنان و توزیع در ۵۰ شهر کشور معرفی کرد و تا کنون سه هزار و ۶۰۰ دیگ غذا در سراسر کشور توزیع شده است.

قوسی تصریح کرد: این طرح از سال ۹۲ به اجرا در آمد و امسال ۷۲ دیگ اطعام در ۵۰ شهر کشور تا دهه دوم محرم گسترش یافت.

دبیر نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی همچنین افزو: این طرح با مشارکت خیر مبدع طرح نذرواره حسینی از امیریه دامغان استان سمنان کلید خورد و دو سال بعد این آیین در دیگر شهر‌های استان سمنان گسترش یافت و اکنون به صورت ملی مایه خیر و برکت است.

وی اجرای این طرح را با بهره‌مندی و استفاده از ظرفیت تکایا، هیات‌های مذهبی، نذر‌های مردم، مراکز نیکوکاری، موکب‌ها و گروه‌های جهادی برشمرد و گفت: طبق برنامه این نذرواره، دریکی از روز‌های دهه محرم این هیات‌ها ۷۲ دیگ غذای نذری بین عزادارن توزیع می‌کنند.

دبیر نذرواره ۷۲ خوان احسان حسینی گفت: این گروه نه‌تن‌ها در آیین‌ها و مناسبت‌هایی، چون عید قربان، غدیر، ماه مبارک رمضان، و ایام فاطمیه، به صورت جهادی آمادگی پخت هزاران غذا را دارد، همچنین در شرایط بحرانی مانند سیل، زلزله و سایر حوادث ناجی نیازمندان و مردم است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار