ستاره پرتغالی بدون مشتری بود؛
سن و سال و دستمزد هنگفت کریستیانو رونالدو باعث شد کمتر تیمی تمایل به جذب او داشته باشد.
کد خبر: ۹۸۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 28 August 2021

به گزارش تابناک سمنان از ابتدای پنجره تابستانی بود که شایعاتی در مورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس و عدم تمایل این بازیکن به ماندن در تورین منتشر شد. ستاره 36 ساله و پرتغالی مستاصل از ناکامی های بیانکونری در لیگ قهرمانان و عدم توفیق در کسب جوایز فردی، به دنبال انتقال به تیم جدیدی بود و در نهایت این منچستریونایتد بود که برای قراردادی دو ساله به اضافه سال سوم با ستاره سابق خود به توافق رسید.

 

اما ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور کریستیانو رونالدو در این چند وقت تلاش زیادی برای توافق با تیم های بزرگ اروپایی برای انتقال موکلش می کرد که به نتیجه نمی رسید. دستمزد 28 میلیون پوندی کریستیانو رونالدو و البته 36 ساله بودن این بازیکن باعث شده بود در این شرایط اقتصادی کمتر تیمی خواهان جذب او باشد و در روزهای پایانی بازار تابستانی شیاطین سرخ پرداخت دستمزد 25 میلیون پوندی را پذیرفته و کریستیانو رونالدو را جذب کردند.

 

 
 

ابتدا اخباری در مورد تمایل کریستیانو رونالدو به بازگشت به رئال مادرید مطرح شد و ادو آگیره، خبرنگار مشهور و دوست صمیمی این بازیکن اعلام کرد ستاره پرتغالی دوباره لباس کهکشانی ها را به تن خواهد کرد.

 

اما در نهایت همان روز کارلو آنچلوتی در توئیتر خود به این اخبار واکنش نشان داده و ضمن تمجید از کریستیانو رونالدو مدعی شد رئال مادرید در این تابستان اقدامی برای خرید این بازیکن نداشته است. به نظر می رسید فلورنتینو پرز مخالف اصلی بازگشت رونالدو بوده و تمرکز خود را روی جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن گذاشته است.

 

در ادامه شایعاتی در برخی نشریات در مورد احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به پاری سن ژرمن مطرح شد و توئیت های برادر امیر قطر نیز به این اخبار دامن زد. شایعات حاکی از آن بود که تیم متمول فرانسوی قصد دارد در صورت جدایی کیلیان امباپه برای خرید رونالدو اقدام کند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و پاری سن ژرمن اقدامی رسمی برای خرید این بازیکن انجام داد. برخی هواداران فوتبال رویای هم تیمی شدن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را در سر داشتند، اما در نهایت این اتفاق عملی نشد.

 

 

اما فابریتزیو رومانو امروز مدعی شد ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو این بازیکن را در 48 ساعت اخیر به چلسی نیز پیشنهاد داده بود. اما آبی های لندن که همین اخیرا با انتقالی 98 میلیون پوندی روملو لوکاکو از اینتر را به خدمت گرفته بودند، تمایلی به جذب کریستیانو رونالدو نشان نداده و شانس خرید این ستاره پرتغالی را رد کردند.

 

همچنین منچسترسیتی نیز که تا دیروز صبح جدی ترین مشتری ستاره پرتغال بود نیز با ورود منچستریونایتد به جریان مذاکرات دیگر خود را چندان جدی و راغب نشان نداد و در نهایت این شیاطین سرخ بودند که عصر دیروز برای عقد قراردادی دو ساله به اضافه سال سوم به صورت اختیاری، موفق به جذب کریستیانو رونالدو شدند.

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار