همان طور که در جریان هستید، نسخه‌ی آلفای بازی Call of Duty: Vanguard چندی پیش در اختیار هواداران قرار گرفت. حال امروز ویدیویی از بخش چندنفره‌ی آن منتشر شده است که می‌تواند برای افراد جالب توجه باشد.
کد خبر: ۹۸۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 28 August 2021
به گزارش تابناک سمنان شرکت اکتیویژن (Activision) در چند وقت اخیر تلاش داشته است تا بازی‌بازان زیادی را با بازی Call of Duty: Vanguard آشنا کند. این اتفاق با انتشار تصاویر و تریلر‌هایی از این اثر رخ داده است. در مراسم Gamescom نیز ویدیویی از گیم‌پلی آن در دسترس قرار گرفت. اکنون نسخه‌ی آلفای این عنوان عرضه شده است و به طرفداران اجازه می‌دهد تا بخش‌هایی از نسخه‌ی اصلی را تجربه نمایند. در نهایت این دسته از افراد می‌توانند تصمیم‌گیری بهتری در مورد خرید آن داشته باشند.

حال امروز یکی از بازی‌بازان، ویدیویی را از نسخه‌ی آلفای بازی Call of Duty: Vanguard منتشر کرده است. در این ویدیو می‌توانیم شاهد قسمتی به نام Champion Hill باشیم. بازی‌بازان قادر هستند تا این بخش چندنفره را تجربه کرده و ساعت‌ها سرگرم شوند. جالب است بدانید که امکان استفاده از این بخش به دو صورت تک‌نفره و گروهی برای افراد فراهم است. چهار نقشه نیز در این بخش به چشم می‌خورد که هر یک جزئیات و رمز و راز‌های خاص خود را دارد.

البته به نقل از سازندگان، بخش Champion Hill در نسخه‌ی اصلی بازی Call of Duty: Vanguard محتویات بسیار بیشتری را در خود خواهد داشت. استقبال از نسخه‌ی آلفا تا این لحظه بسیار خوب بوده است. در همین راستا، عده‌ی زیادی نسبت به نسخه‌ی اصلی کاملا امیدوار هستند. آن‌ها عقیده دارند که Call of Duty: Vanguard می‌تواند به یکی از بهترین‌های این فرنچایز تبدیل شود. حال باید منتظر بود و دید که چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار خواهد گرفت.
 
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار