رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از مراجعه دیر مبتلایان به مراکز درمانی به عنوان مهمترین مشکل این روزهای مدافعان سلامت برای نجات مبتلایان نام برد و گفت: متاسفانه گاهی بیمار آنقدر در مراجعه تاخیر می کند که در مراجعه کاری از کادر درمان برنمی‌آید.
کد خبر: ۹۸۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵ 29 August 2021

پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان آغاز شد- اخبار استانها  تسنیم | Tasnim

 

به گزارش تابناک سمنان دکتر نوید دانائی  اظهار کرد: انتظار می‌رود که مبتلایان احتمالی به کووید19 در اولین فرصت و به هنگام مشاهده اولین علائم به مراکز درمانی و خصوصا مراکز 16 ساعته و یا کلینیک های تنفسی این دانشگاه مراجعه کنند تا به سرعت تحت درمان قرار بگیرند.

وی ادامه داد: بیمارانی که دارای علائم تب، بدن درد، سرفه، تنگی نفس و...هستند در اولین فرصت به مراکز درمانی و بیمارستانی استان و خصوصا به مراکز تخصصی که برای این امر پیش‌بینی شده مراجعه کنند تا به موقع تحت درمان قرار گیرند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس با اشاره به آخرین وضعیت کروناویروس در مناطق تحت پوشش این دانشگاه خاطرنشان کرد: اگر چه شرایط در این مناطق به شرایط با ثبات‌تری رسیده اما همچنان استان در شرایط بحرانی است و لذا از عموم شهروندان انتظار می رود با رعایت پروتکل های بهداشتی و خصوصا استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در اجتماعات مدافعان سلامت را یاری دهند.

دکتر دانایی ازشناسایی ۱۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های تحت مدیریت این دانشگاه در۷۲ ساعت گذشته خبر داد و افزود: تعداد موارد ابتلای سرپایی روزانه در مناطق تحت پوشش دانشگاه همچنان بالای 300 نفر است.

وی با ابراز خرسندی از تسریع در واکسیناسیون در استان افزود: تاکنون بیش از 156 هزار و ۶۰۰ دوز واکسن در شهرستان‌های شش‌گانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان تزریق شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار