غرق در اشک" در پایان بهترین مسابقه ممکن
قهرمان استرالیایی تنیس پارالمپیک، دیلان آلکوت، بعد از خلق لحظه‌ای فوق العاده در پایان بازی با بازیکن رقیب که نشان دهنده روح المپیک بود، مورد استقبال طرفداران قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 01 September 2021

به گزارش تابناک سمنان  آلکوت - قهرمان پارالمپیک در بسکتبال با ویلچر و تنیس - پس از غلبه بر نیلز وینک نوجوان هلندی در ماراتن سه سته نیمه‌نهایی تنیس پارالمپیک، خود را برای کسب قهرمانی‌ای دیگر این‌بار در توکیو آماده کرد. آلکوت همچنین قهرمانی اوپن استرالیا و اوپن فرانسه را در سال ۲۰۲۱ به دست آورد و پس از پارالمپیک مدعی اصلی کسب مدال اوپن آمریکا نیز خواهد بود. این بازیکن ۳۰ ساله با پیروزی ۴-۶ ۶-۳ ۴-۶ بر بازیکن ۱۸ ساله ای که ثابت کرد ستاره آینده دنیای تنیس با ویلچر خواهد بود، به فینال توکیو راه یافت. استرالیایی محبوب غوغایی را به راه انداخت که نشان می داد پیروزی در نیمه نهایی توکیو چقدر برای او اهمیت دارد، اما این اقدامات بعدی او بود که قلب و ذهن بینندگان سراسر جهان را به خود جلب کرد.


 


 آلکوت پیشتر پیام ویژه ای به وینک برای هجدهمین سالروز تولدش قبل از بازی ها ارسال کرده بود اما تنیسور استرالیایی کلاس خود را در زمین با یک لحظه واقعاً جادویی از ورزش نشان داد. آلکوت بعد از پیروزی برای تبریک به رقیب خود بخاطر عملکرد فوق‌العاده‌اش در نیمه نهایی به سمت دیگر تور رفت و وینک را در آغوش خود گرفت. اتفاقی که یکی از گزارشگران پارالمپیک را بسیار احساسی کرد.



 

 

 


او با صدایی لرزان گفت: "این صحنه، نمایش فوق العاده ای از روح ورزشکاری هر دوی آنها است. احترام زیادی در اینجا وجود دارد که باعث اشک ریختن من می شود. چه نمایش عالی و فوق‌العاده‌ای از ورزش."


دو بازیکن یکدیگر را برای چند لحظه در آغوش گرفتند، در حالی که آلکوت پشت سر حریف شکست‌خورده خود را نوازش می کرد و توصیه های التیام بخشی برای استعداد فوق العاده او ارائه می داد. آلکوت در مصاحبه ای بعد از بازی، آنچه را که در آن لحظه جادویی به وینک گفته بود فاش کرد. "او نصف من سن دارد، چه اسطوره کم سن‌ و سالی است این نیلس. می دانم که او کتاب من را در زمان بزرگ شدن‌اش خواند. من یک فیلم تبریک برای تولد هجده سالگی او ارسال کردم. ما واقعا یکی هستیم. وقتی او را در آغوش گرفتم ، اشک می‌ریخت و گریه رهایش نمی‌کرد و من فقط گفتم که به او افتخار می کنم که چقدر خوب بازی میکرد. فقط می‌توانم بگویم که به او افتخار می کنم."


آلکوت در مصاحبه با کانال هفت یورو اسپورت گفت که این "بهترین مسابقه ای بود که او در آن حضور داشته است". لحظات شگفت انگیزی که او از روح ورزش به نمایش دراورد، باعث شد بینندگان به تمجید او بپردازند.

 

 


پاتریک اسکن ، روزنامه نگار نیوزلندی در توئیتر نوشت: "صحنه هایی باورنکردنی از ذات ورزش، احساسات و احترام در نیمه نهایی تنیس با ویلچر پارالمپیک. در حالی که دیلان آلکوت استرالیایی پس از یک مبارزه طاقت‌فرسا، رفت و حریف جوانش نیلس وینک را در آغوش کشید."


برنتون اسپید، مفسر استرالیایی نیز آن را یکی از به یاد ماندنی ترین لحظاتی دانست که کارزار المپیک امسال شاهد آن بوده است و بسیاری دیگر نیز به موافقت با او پرداختند.


او در توییتر نوشت: "این لحظه ای است که دیلان آلکوت می دانست که در یک نیمه‌نهایی حماسی در برابر این شلیک‌کننده جوان، چنین بازی چشم‌گیری انجام داده است."


" یکی از ده لحظه‌ی برتر ورزشی مسابقات المپیک و پارالمپیک توکیو در این دو‌ماه، #زیبا "

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار