خرید تومیاسو سوژه فضای مجازی
تاکاهیرو تومیاسو جدیدترین خرید آرسنال در روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی است که به دلیل خصوصیات خاصی فیزیکی و سبک بازی اش، با شخصیت کارتونی کاکرو یوگا مقایسه شده است.
کد خبر: ۹۹۰۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 01 September 2021

به گزارش تابناک سمنان باشگاه آرسنال شب گذشته موفق شد با عقد قراردادی 4 ساله، تاکاهیرو تومیاسو مدافع ژاپنی بولونیا را به خدمت بگیرد تا میکل آرتتا بدین صورت به دنبال جبران ضعف های تیمش در خط دفاعی باشد. تومیاسو که حضور درخشانی در سری آ ایتالیا داشت و یکی از مهره های اصلی تیم میهایلوویچ بود، به دلیل خصوصیات خاص دفاعی اش، به کاکرو یوگای آرسنال معروف شده است!


آرسنالی ها پیش از این و طی سالهای گذشته نشان داده اند که علاقه خاصی به جذب بازیکنان ژاپنی دارند. جونیچی ایناموتو نخستین بازیکن ژاپنی بود که پایش را به این باشگاه لندنی گذاشت و با انتقالی قرضی از تیم گامبا اوزاکا راهی انگلیس شد. او در حالی که تا 22 سال سن داشت، در سال 2001 به جمع شاگردان ونگر اضافه شد اما هرگز فرصتی برای درخشش پیدا نکرد و تنها 4 بار برای آرسنال به میدان رفت و مجددا به گامبا اوزاکا بازگشت.


توپچی ها در سال 2011 یکبار دیگر برای خرید یک بازیکن ژاپنی اقدام کردند. ریو میائیچی وینگر 19 ساله ای بود که از تیم دبیرستان چوکیو به آرسنال پیوست. او تا سال 2015 تحت قرارداد توپچی ها بود ولی در این مدت مدام به تیم هایی نظیر فاینورد، بولتون، ویگان و توئنته هلند قرض داده شد و سرانجام به سن پائولی فروخته شد. او تنها 7 بار موفق شد پیراهن آرسنال را بر تن کند.

 

 
 


تاکوما آسانو سومین ژاپنی است که لباس آرسنال را بر تن کرده است. او در سال 2016 و در 21 سالگی از سانفریس هیروشیما به جمع توپچی ها ملحق شد. او در این سالها به اشتوتگارت و هانوفر قرض داده شد و سال 2019 نیز با یک میلیون یورو به پارتیزان بلگراد فروخته شد. او حتی یک بار نیز موفق نشد پیراهن آرسنال را بر تن کند و از این تیم جدا شد.

 

 


اما حالا تاکاهیرو تومیاسو به چهارمین ژاپنی تبدیل شده است که لباس آرسنال را بر تن می کند. مدافع 22 ساله ای که در تمامی رده های سنی تیم ملی کشورش به میدان رفته و با این سن کم، تاکنون 23 بار نیز پیراهن تیم ملی بزرگسالان ژاپن را بر تن کرده است.

 

 


مدافعی که 61 بار در سری آ و به طور کلی 64 بار در ترکیب بولونیا بازی کرده و در فصل گذشته نیز 33 بار برای این تیم به میدان رفت که تقریبا در تمامی این بازی ها، 90 دقیقه را به طور کامل بازی کرد. بازیکنی که حالا باید از این به بعد، لباس آرسنال را در لیگ برتر به تن کند و به مصاف مهاجمین خطرناک لیگ جزیره برود.

 

 


تومیاسو که با 18 میلیون یورو از بولونیا به آرسنال پیوسته، امیدوار است که برخلاف سایر هموطنانش، به یکی از مهره های اصلی توپچی ها تبدیل شده و به جای اینکه به سایر باشگاه ها قرض داده شود، در ترکیب اصلی تیم آرتتا حضور فعالی داشته باشد.
این بازیکن که در انجام وظایف خود در خط دفاعی سخت گیر بوده، به دلیل قدرت بدنی و درگیری های زیاد برای تصاحب توپ، توسط کاربران در فضای مجازی به کاکرو یوگای آرسنال معروف شده است. کاکرو یوگا شخصیت انیمیشنی در کارتون ژاپنی فوتبالیست هاست و البته هر چند که پست این شخصیت مهاجم بود، اما در کارهای دفاعی نیز شرکت داشت و برای تصاحب توپ از بازیکنان رقیب، تا خط دفاعی تیمش عقب می آمد و به قدرت بدنی اش متوسل می شود.

 

باید دید تاکاهیرو تومیاسو بالاخره می تواند طلسم ناکامی های بازیکنان ژاپنی در پیراهن آرسنال را بشکند و به کاکرو یوگای واقعی توپچی ها تبدیل می شود یا اینکه او نیز همچون سه هموطن دیگرش خیلی زود این تیم لندنی را ترک می کند؟

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار