رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با بیان اینکه ۲۴ نیروی انسانی جدید به بیمارستان ولایت دامغان اضافه شد، گفت: این افراد شامل پرستار، بهیار و هوش‌بر هستند.
کد خبر: ۹۹۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ 02 September 2021
 


به گزارش  تابناک سمنان نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حاشیه بازدید از بیمارستان ولایت دامغان با بیان اینکه ۲۴ نیروی انسانی جدید به این بیمارستان افزوده شدند تا کمبود‌ها جبران شود، تاکید کرد: این افراد شامل بهیار، پرستار و هوش بر هستند که مورد نیاز بود.

وی با بیان اینکه با افزوده شدن نیروی انسانی بخشی از مشکلات بیمارستان ولایت دامغان برطرف شد، اما هنوز تا حل مشکلات فاصله داریم، افزود: بر اساس قول‌های که دادیم عمل می‌کنیم و امیدواریم رضایت‌مندی مردم دامغان با حل مشکلات در حوزه بهداشت و درمان تأمین شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه بحث توزیع عدالت درمانی در شهر‌های تحت پوشش این دانشگاه که مطالبه به حق مردم بوده را می‌پذیریم و به آن احترام می‌گذاریم، تاکید کرد: تمام تلاش ما جلب رضایتمندی مردم در حوزه سلامت هستیم و امیدواریم این رضایتمندی روز به روز با ارائه خدمات و امکان ات در حوزه سلامت در شهر‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان حاصل شود.

دانایی با اشاره به اینکه میزان مرگ بیماران کرونایی در دامغان نسبت به دیگر شهر‌های استان در پیک جدید کمتر شده است، گفت: انتظار آن است مردم نسبت به بیماری کرونا توجه بیشتر داشته باشند تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد کاهش مراجعه مردم به مراکز درمانی باشیم و از طرفی مردم نسبت به تزریق واکسن بر اساس ثبت نام در سایت و مراجعه به موقع اقدام کنند.
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار