تقوی خبرداد؛
تابناک سمنان: سیده فاطمه تقوی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: امسال شش میلیارد ریال ودیعه مسکن از محل تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۹۹۰۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ 02 September 2021
خبر مهم برای مستاجران/ ثبت نام وام ودیعه مسکن
 
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بیان کرد: برای کاهش مشکلات از ابتدای سال جاری شش میلیارد ریال ودیعه مسکن از محل تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت‌شده است.
سیده فاطمه تقوی  اظهار داشت: این تسهیلات علاوه بر حمایت ماهانه برای کمک به پرداخت اجاره مسکن است.

تقوی همچین ادامه داد: در سطح استان دو هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد وجود دارند که مستأجر هستند و در طول سال از کمک هزینه ماهانه اجاره خانه و ودیعه مسکن استفاده می‌کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان  با بیان اینکه ایجاد سرپناه برای داشتن کانون گرم خانواده رسالت کمیته امداد در زمینه کمک‌ها به مددجویان است، تاکید کرد: برای رسیدن به این هدف وضعیت مسکن مددجویان از سوی کارشناسان در شهرستان‌های هشت‌گانه استان رصد می‌شود.

تقوی همچنین در پایان گفت: تعدادی از مددجویان کمیته امداد در استان هستند که با توجه به شرایط شغلی خو، یا سرپرستانشان، با بهره‌مندی از خیران در خانه‌های رایگان ساکن و یا در خانه اجاره‌ای زندگی می‌کنند از سوی دیگر این افراد با حمایت کمیته امداد صاحب‌خانه نیز می‌شوند.
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 
 
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار