«گُورگُم» کتابی شامل ۲۰ داستان کوتاه از زندگی اجتماعی مردم در اقلیم های گوناگون چاپ و در شاهرود رونمایی شد.
کد خبر: ۹۹۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ 02 September 2021
 
مجموعه داستان گُورگُم در شاهرود رونمایی شد

 

به گزارش تابناک سمنان کتاب گُور گُم و داستان های دیگر را عماد عبادی به رشته تحریر در آورده و طرح جلد آن را  علی شکوری انجام داده که در انتشارات نظام الملک تهران به شمارگان ۵۰۰ نسخه و در ۱۵۲ صفحه به چاپ رسیده است.

این مجموعه شامل ۲۰ داستان کوتاه و متنوع از زندگی اجتماعی مردم در اقلیم های مختلف کشور است که سعی نویسنده بر آن بوده هر گوشه ای از زندگی افراد این جامعه را به صورت حقیقی و هم در عالم ذهن و خیال منعکس کند.

عبادی با اثر گُورگُم موفق به کسب رتبه سوم جشنواره ملی داستان کوتاه در سال ۹۹ شد. این کتاب در آیینی با حضور برخی از نویسندگان و هنرمندان شاهرود در خانه هنرمندان رونمایی شد.  

 درباره نویسنده

عماد عبادی متولد سال ۱۳۵۰، نویسنده و مدرس دانشگاه، مسوول انجمن اهل قلم شاهرود، مدرس داستان نویسی در حوزه هنری و مدرس فیلمنامه نویسی انجمن سینمای جوان است که از وی تاکنون آثاری چون " آن دورها ابراهیم"،" ایستاده در مه"، "ژولیده خانم"، " کنار اطلسی های سفید، بنفش"، و "این ۲۱ نفر" به رشته تحریر درآمده است. این نویسنده تاکنون توانسته جوایز متعدد ادبی را از آن خود کند همچنین در چندین جشنواره داستان نویسی از جمله رضوی، شاهوار و قرنطینه داوری کرده است.

یکی از مهمترین کارهای عبادی داستان بلند "آن دورها ابراهیم" است که با نگاهی ویژه به دفاع مقدس داستان رزمنده ای را حکایت می‌کند که با موج انفجار به درجه رفیع جانبازی رسیده و امروز پس از سال‌ها در تلاش است تا با عشق و روحیه‌ای که از خانواده و عزیزانش به خصوص نامزدش می‌گیرد مراحل درمان را به پایان برساند اما یکباره یک اتفاق همه چیز  زندگی او را دگرگون می‌کند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار