رئیس انجمن سینمای جوان خراسان‌رضوی‌گفت‌: جشنواره استانی عکس و فیلم آذرماه امسال در خراسان‌رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 22 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی نسرین شاه‌محمدی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: علاقمندان به فراگیری آموزش دور‌ه‌های فیلمسازی می‌توانند در دوره‌های آموزشی فیلمسازی که از سوی انجمن سینما جوان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در این دوره‌های آموزشی فیلمسازی تا 14 مهر ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت سینما جوان و یا مراجعه حضوری به دفاتر انجمن سینما جوان در مشهد،گناباد، تربت حیدریه،سبزوار و نیشابور مراجعه کنند.

رئیس انجمن سینما جوان خراسان رضوی با اشاره به این مطلب‌که دوره‌های آموزشی فیلم‌سازی به مدت هفت‌ماه و در سه گام برگزار می‌شود، خاطرنشان‌کرد: در قالب این دوره آموزشی فیلمسازی آموزش‌های عکاسی،کارگردانی، فیلم‌نامه نویسی، صدابرداری به هنرجویان متقاضی ارائه می‌شود.

شاه محمدی با بیان اینکه همچنین برگزاری چندین کارگاه آموزشی در دستور کار انجمن سینما جوان خراسان رضوی قرار دارد، تصریح‌کرد: برای هنرجویان شرکت‌کننده در دوره آموزشی فیلمسازی پس از اتمام دوره آموزشی گواهینمامه معتبر صادر می‌شود.

وی هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی کشف و حمایت از استعدادهای جوان دانست وگفت: همچنین به شرکت کنندگان پس از پایان دوره آموزشی فیلمسازی مبلغ یک میلیون تومان به عنوان تسهیلات برای ساخت نخستین فیلم خود از سوی انجمن سینما جوان خراسان رضوی داده می‌شود.

رئیس انجمن سینما جوان خراسان رضوی تصریح‌کرد: از 21 تا 24 مهرماه نیز نمایشگاه عکس جشنواره خیام در محل مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

شاه‌محمدی همچنین از برگزاری جشنواره استانی عکس و فیلم در آذر ماه خبرداد و افزود: این جشنواره در یکی از شهرستانهای خراسان رضوی برگزار می‌شود که هنوز شهرستان میزبان این جشنواره مشخص نیست.

وی در رابطه با وضعیت سینماهای شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: در حال حاضر شهرستان‌های تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار،گناباد دارای سینما هستند.

رئیس انجمن سینما جوان خراسان رضوی بیان‌کرد: همچنین سالن‌های سینما شهرستان‌های تایباد، قوچان و کاشمر در دست ساخت است که سینما شهرستان کاشمر پیشرفت فیزیکی 60 درصدی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار