هافبک بوسنیایی سابق بارسلونا از وضعیت بد خود دراین تیم سخن به میان آورد و تاکید کرد که اصلا از ترک نوکمپ پشیمان نیست.
کد خبر: ۹۹۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ 04 September 2021

پیانیچ: از ترک بارسلونا پشیمان نیستم

 

 

به گزارش تابناک سمنان میرالم پیانیچ بعد  از درخشش در یوونتوس راهی بارسلونا شد اما در این تیم روزهای سختی را تجربه کرد و به ندرت فرصت بازی به او رسید.

این هافبک بوسنیایی در نهایت بارسلونا را ترک کرد و راهی بشیکتاش شد.

او درباره جدایی خود گفت: از پیوستن به بشیکتاش خوشحال هستم چرا که سال بسیار سختی را تجربه کردم. هر بازیکنی دوست دارد که بازی کند اما شرایط من در بارسلونا ناامید کننده بود. من همواره بازی های بارسلونا را می دیدم و عاشق سبک بازی این تیم بودم. پیوستن به بارسلونا برای من یک رویا بود و سبک بازی من هم شبیه به تیم بود اما شرایط سختی را در این تیم تجربه کردم.

پیانیچ ادامه داد: در بارسلونا کسی از من درباره شرایطم سوال نکرد و این برای نخستین بار بود که چنین چیزی را تجربه می کردم. من هیچ مشکلی برای تیم به وجود نیاوردم و تنها تمرین کردم. با همه مربیان و بازیکنان رابطه خوبی داشتم اما شرایط هیچ تغییری نکرد و مجبور به جدایی شدم و اصلا هم پشیمان نیستم.

او درباره کومان گفت: کومان رفتار محترمانه ای با من نداشت.او هیچ وقت با من صحبت نکرد و اصلا درباره تفکراتش توضیحی به من نداد و این بسیار عجیب بود. تلاش زیادی کردم تا نظر سرمربی تیم را تغییر دهم اما هیچ فایده ای نداشت.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار