سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در نخستین گفت و گوی زنده تلویزیونی خود از محمد مخبر به عنوان مسئول هماهنگی تیم اقتصادی نام برد و تاکید کرد: «همه بخش‌ها با معاون اول هماهنگ خواهند کرد».
کد خبر: ۹۹۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ 05 September 2021
رئیسی فرمانده تیم اقتصادی دولتش را معرفی کرد

 

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری گفت: در دولت ضروری می‌دانیم که جایگاهی به عنوان هماهنگ‌کننده باشد و لذا معاون اول دولت مسئول هماهنگی تیم اقتصادی است و همه بخش‌ها با معاون اول هماهنگ خواهند کرد یعنی در طرح‌ها و بحث‌ها، آهنگ واحدی از دولت شنیده خواهد شد. من این را در مجلس و در جلسه رأی اعتماد وزرا هم اعلام کردم و اینجا هم می‌گویم معاون اول مسئول هماهنگی تیم اقتصادی دولت است. هم جایگاه قدرت قانونی‌اش از بخش‌های دیگر بیشتر است و هم اینکه تیم اقتصادی کاملاً می‌تواند با ایشان هماهنگ کار کند در عین اینکه در ستاد اقتصادی، بخش‌های دیگر هم در جریان قرار خواهند گرفت.

پیامی به سرمایه گذاران خارجی

رئیس جمهور ادامه داد: به همه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان، درسراسر کشور و به همه ایرانیان خارج کشور عرض می‌کنم، امروز ایران امن و قابل پیش‌بینی برای رشد اقتصادی است و در جای جای آن می‌شود سرمایه‌گذاری تضمین شده داشت. دیروز درجریان سفر به سیستان و بلوچستان از نزدیک دیدیم که سواحل مکران برای سرمایه‌گذاری‌های کلان کاملا آمادگی دارد.

دستگاه‌ها آمادگی دارند مقدمات سرمایه‌گذاری ایرانیان را فراهم کنند

رئیسی خاطرنشان کرد: بنای دولت این است که اقتصاد گردشگری و اقتصاد دریا در سیستان و بلوچستان فعال شود و به ایرانیان عزیز خارج از کشور اعلام می‌کنم که در آنجا زمینه برای سرمایه‌گذاری کاملاً فراهم است و دستگاه‌های دولتی آمادگی دارند مقدمات سرمایه‌گذاری ایرانیان را با اولویت فراهم کنند. منافع سرمایه‌گذاران تضمین شده و به هیچ عنوان در این رابطه نگرانی وجود ندارد و این موضوع حتماً می‌تواند زمینه و بستر خوبی برای رشد اقتصادی و رشد سرمایه‌گذاری در کشور باشد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: جماران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار