رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان استان سمنان از آغاز فراخوان ششمین فرآیند ارزیابی و انتخاب بنگاه‌های اقتصادی حامی حقوق مصرف کنندگان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 05 September 2021

انتخاب بنگاه‌های اقتصادی حامی حقوق مصرف‌کنندگان در استان سمنان

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا غفوری با بیان این مطلب گفت: با توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی مقام معظم رهبری و ترغیب بنگاههای اقتصادی به رعایت حقوق مصرف کنندگان ، ششمین فرایند ارزیابی و انتخاب بنگاههای اقتصادی حامی حقوق مصرف کنندگان استان همانند سنوات گذشته آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در این ارزیابی برابر با آیین نامه و دستورالعمل اجرایی ، بنگاه های اقتصادی متقاضی در ۴ شاخص قیمت ، کیفیت ، خدمات پس از فروش و رضایت مندی مشتریان مورد ارزیابی و نحوه انتخاب واحدهای متقاضی دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان نیز با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی است.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان استان سمنان افزود: پس از انجام ارزیابی های لازم از واحدهای اقتصادی برتر استان در حوزه رعایت حقوق مصرف کنندگان (براساس عملکرد سال ۱۳۹۹ ) تجلیل به عمل خواهد آمد. 

غفوری با اشاره پتانسیل بالای استان  در حوزه های مختلف صنعت ، معدن ، کشاورزی و ... از واحدهای اقتصادی فعال و برتر درخواست نمود که متقاضی حضور در این فرآیند باشند و اضافه کرد: بنگاه های اقتصادی متقاضی تا تاریخ پانزدهم مهرماه سالجاری فرصت دارند با مراجعه به انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان استان مستقر در سازمان صمت استان نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اولیه و درخواست حضور در فرآیند اقدام کنند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار