ایسنا/سمنان معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: در راستای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، تعداد ۸ نفر از پیشرانان این طرح در استان سمنان جهت دریافت تسهیلات بانکی معرفی شدند.
کد خبر: ۹۹۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 05 September 2021

معرفی ۸ نفر از پیشرانان طرح ملی مشاغل خانگی استان سمنان برای دریافت تسهیلات

به گزارش تابناک سمنان علی منصفی راد افزود: در اولین کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان سمنان که با محوریت توزیع تسهیلات مشاغل خانگی در فرمانداری سمنان برگزار شد، مصوب شد تعداد ۸ از پیشرانان طرح ملی مشاغل خانگی جهت دریافت تسهیلات بانکی معرفی شوند.

وی با اشاره به ابلاغیه جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تسهیلات بانکی در طرح ملی مشاغل خانگی، ضمن تشریح جزئیات طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، بر توزیع تسهیلات در پیشبرد برنامه های طرح مذکور بخصوص پیشرانان تاکید کرد.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان همچنین تأکید کرد: در این کارگروه مصوب شد، باتوجه به اختصاص مبلغ قابل توجه تسهیلات به طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در شهرستان، دستگاه های اجرایی ملزم شدند نسبت به برنامه ریزی و بازنگری طرح های دریافتی در خصوص تسهیلات با نظر و مداخله گری جهاد دانشگاهی بعنوان مجری و نهاد توسعه ای اقدام کنند.

منصفی راد اضافه کرد: اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان که با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حال اجرا است و بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ نفر در این طرح تحت پوشش قرار می گیرند.

وی افزود: در طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی که به کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و توسط جهاددانشگاهی و همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و کارآفرینان اجرامی شود، با انجام مطالعات ملی و بین المللی در خصوص مشاغل خانگی و آسیب شناسی طرحهای گذشته در این خصوص مدلی نوین طراحی شده است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: این طرح که در سه مرحله شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اشتغال در حوزه مشاغل خانگی در استان، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار طراحی شده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار