حسن پور خبرداد؛
تابناک سمنان: سیدیاسر حسن پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان گفت: دسترسی اهالی سه روستای شهرستان دامغان به اینترنت همراه به نسل سوم ارتقا یافت.
کد خبر: ۹۹۱۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷ 05 September 2021

سایت آنتن تلفن های همراه تا حداکثر 2 ساعت می توانند آنتن دهی کنند

 

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان بیان کرد: فناوری سایت BTS همراه اول روستای دشتبو شهرستان دامغان برای دسترسی به پهن باند سیار ارتقا یافت.

وی اظهار داشت: سایت تلفن همراه این روستاها از فناوری نسل دوم به فناوری نسل سوم ارتقا یافت تا روستاییان بتوانند به شبکه ملی اطلاعات دسترسی داشته باشند.

سید یاسر حسن پور تصریح کرد: دسترسی اهالی روستاهای دهخدا ، سرتنگه و دشتبو از توابع دهستان تویه‌دروار بخش امیرآباد شهرستان دامغان به شبکه ملی اطلاعات و بهبود وضعیت آنتن‌دهی تلفن همراه با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محقق شد.

حسن پور با اشاره به رومینگ فعال اپراتور ایرانسل در حالت voice در این روستاها گفت: دسترسی این روستاها به زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات موجب دسترسی بالای ۲۰۰خانوار به اینترنت پهن‌باند سیار در آن بخش شده است و روستاییان با ارتقای این سایت می توانند از خدمات باکیفیت اینترنت مانند انتقال سریع اطلاعات و چند برابر شدن سرعت اینترنت بهره مند شوند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار