به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس؛
تابناک سمنان: فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، از برنامه‌ریزی برای برپایی نمایشگاه دفاع مقدس این استان در فضای باز خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ 06 September 2021

نمایشگاه دفاع مقدس

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست کمیته فرهنگی، هنری تبلیغی نمایشگاه دفاع مقدس سمنان اظهار کرد: نمایشگاه دفاع مقدس استان سمنان قرار است به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور در سمنان آغاز شود.

وی اظهار داشت: در برپایی غرفه‌ها به ویژه در بخش‌های فرهنگی هنری و تبلیغی باید خلاقیت و نوآوری به کار گرفته شود تا توجه مخاطبان خود را به مباحث فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع مقدس و ارزش‌های آن معطوف نماید.

فرشید فلاح ابراز داشت: بر لزوم توجه به نوآوری و خلاقیت در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در سمنان تاکید و اظهار کرد: در این نمایشگاه رویکرد تعاملی بین بازدیدکنندگان و غرفه داران نیز مهم و تاثیرگذار است.

فلاح تکریم شهدا، ایثارگران و همه کسانی که در حوزه دفاع مقدس نقش و فعالیت داشته اند را نیز مورد تاکید قرار داد و خواستار استفاده از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی در این خصوص شد.

وی با اشاره به شرایط خاص کرونایی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش دارد تا در قالب اجرای نمایش‌هایی در فضای باز نمایشگاه استفاده و ارزش‌های دفاع مقدس را به بازدیدکنندگان ارائه دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین ارائه قریب ۱۰۰ قطعه عکس شهدای استان سمنان همراه با اشعاری در خصوص دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این اداره کل بیان کرد و اظهار داشت: این عکس‌ها می‌توانند ارتباط بسیار خوبی با بازدیدکنندگان به لحاظ محتوایی برقرار کنند.

وی استفاده از ظرفیت یکی از موسسه‌های تحت پوشش برای تولید محتوای نبلیغی و ارائه در فضای مجازی مرتبط با نمایشگاه دفاع مقدس را از دیگر اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این زمینه برشمرد و بر برنامه ریزی دستگاه‌های عضو این کمیته برای حضور فعال در نمایشگاه دفاع مقدس تاکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد: با مشارکت فعال در این نمایشگاه باید نسبت به شهدای هشت سال حماسه و خون و ایثارگران این دوران ادای دین نماییم.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار