معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: ۱۸۰ سری جهیزیه برای آغاز زندگی دختران تحت حمایت و نیازمند استان اهدا شد.
کد خبر: ۹۹۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 08 September 2021
 
به گزارش تابناک سمنان سیده فاطمه تقوی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه ۵۰۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان تا پایان امسال راهی خانه بخت می‌شوند، به رسانه‌ها ابراز داشت: کمیته امداد برای تحکیم بنیان خانواده در بدنه خود کارکرد‌های مختلفی را برای حمایت از زوج‌های جوان منظور کرده است.

او با بیان اینکه کمک‌هزینه ازدواج تا سقف ۲۵ میلیون تومان برای امسال افزایش‌یافت، افزود: علاوه بر این تسهیلات مشاوره‌های فردی و گروهی نیز با هدف پایدارکردن زندگی و استحکام بنیان خانواده به این افراد ارائه می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: با اهدای ۱۸۰ سری جهیزیه خانه‌های بخت دختران تحت حمایت و نیازمند استان سمنان چراغانی شد.

او با بیان اینکه پسران تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان نیز کمک‌هزینه ازدواج برای ازدواج مجدد ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: ۷۰ فقره کمک‌هزینه به این زوج‌ها در شرف ازدواج مساعدت شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه هدیه ازدواج ۱۳ تا ۲۵ میلیون تومانی به نوعروسان اهدا خواهد شد، تصریح کرد: هدف از اجرای این قبیل طرح‌ها و فعالیت در حوزه ازدواج جوانان درواقع کمک به پایداری زندگی در زوج‌های جوان و تشویق این بخش از جامعه به تشکیل خانواده است.
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار