طبق آخرین آمار منتشر شده فوتی‌های کرونا در استان سمنان، از چهارشنبه ۱۷ تا پنجشنبه ۱۸ شهریور، ۶ نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در این استان جان باختند.
کد خبر: ۹۹۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ 10 September 2021

کرونا چراغ عمر ۶ شهروند دیگر استان سمنان را خاموش کرد

 

به گزارش تابناک سمنان  کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که در فاصله چهارشنبه تا پنجشنبه، تعداد ۳۳۱ نفر محتمل به ابتلا به کرونا به بیمارستان های استان سمنان مراجعه داشتند.

بنا بر این گزارش در مدت مذکور جمع کل موارد مثبت و مبتلای قطعی به کرونا در استان سمنان ۲۱۵ نفر بود و ۱۶۳ نفر نیز دارای موارد مثبت سرپایی بودند. ضمن این که ۵۲ نفر نیز در این مدت به جمع بستریان کرونایی استان سمنان اضافه شدند.

هم چنین این کمیته خبر داد که ۶۳ نفر در همین مدت از مراکز درمانی استان سمنان ترخیص شدند و هم اکنون جمع کل افراد کرونایی بستری استان سمنان در روز جاری شامل مبتلایان قطعی و مشکوک ۵۲۳ نفر است.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی سامانه ماسک وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی، شهرستان‌های آرادان و مهدیشهر در وضعیت قرمز تیره، شهرستان های سمنان، شاهرود و گرمسار در وضعیت قرمز، دامغان در وضعیت نارنجی و سرخه و میامی زرد کرونایی هستند.

ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جان ۵۰۵ هموطن دیگر را گرفت و همچنین در این بازه زمانی ۹۵۸ هزار دُز واکسن برای ایمنی در برابر این بیماری در کشور تزریق شد.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: از دیروز چهارشنبه تا امروز پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶ هزار و ۸۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۶۳۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۷۹۹ نفر رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۲ هزار و ۹۳۵ نفر رسید.

تا کنون ۴ میلیون ۴۸۱ هزار و ۸۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

۷ هزار و ۴۸۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار