کد خبر: ۹۹۲۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ 10 September 2021

 

به گزارش تابناک سمنان کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) اولین تریلر فیلم شدیداً مورد انتظار The Matrix Resurrections را پس از مدت‌ها انتظار طرفداران، منتشر کرد.

سرانجام پس از سال‌ها انتظار، اولین تریلر چهارمین نسخه‌ی The Matrix تحت عنوان The Matrix Resurrections منتشر شد که ما را باری دیگر با شخصیت نئو، با بازی آقای کیانو ریوز (Keanu Reeves) همراه می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر جذاب را تماشا کنید:

 

 

همان‌طور که مشاهده کردید، در این ویدئو شاهد حضور شخصیت نئو در کنار ترینیتی، با بازی خانم کری-ان ماس (Carrie-Anne Moss) هستیم که به نظر می‌رسد باری دیگر در یک جهان شبیه‌سازی شده‌ گیر افتاده و هیچ یک از خاطرات گذشته‌ی خود را به جز احساساتی مرموز و زودگذر به خاطر نمی‌آورد. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه چیزی باعث شده است که با وجود پایان بندی نسخه‌ی سوم مجموعه‌ی The Matrix، شاهد حضور دوباره‌ی این اشخاص در چنین شرایطی باشیم.

در فیلم The Matrix Resurrections بازیگران جدیدی همچون نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris)، یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II‎) و جاناتان گروف (Jonathan Groff) نیز به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

The Matrix Resurrections

 

فیلم The Matrix Resurrections به کارگردانی و نویسندگی لانا واچوفسکی (Lana Wachowski)، در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۰ (۲۲ دسامبر ۲۰۲۱)  در سینماها و سرویس HBO MAX اکران خواهد شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار