کد خبر: ۹۹۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 10 September 2021
آیفون ۱۳

 

به گزارش تابناک سمنان در حالیکه چند روز بیشتر به رویداد ۱۴ سپتامبر اپل برای معرفی سری آیفون ۱۳ و چند محصول دیگر باقی نمانده است، یک خرده‌فروشی اوکراینی همه گزینه‌های رنگ و حافظه این سری را در وب‌سایت خود منتشر کرده است.

البته این خرده‌فروشی هیچ تصویری از گوشی‌های آیفون ۱۳ منتشر نکرده و جای آن‌ها را خالی گذاشته است. اگر اطلاعات این خرده‌فروشی صحت داشته باشد، آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ استاندارد در شش رنگ مشکی، آبی، ارغوانی، صورتی، سفید و قرمز عرضه خواهند شد. مدل مینی در دو حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی قابل‌دسترس خواهد بود، در حالیکه آیفون ۱۳ استاندارد در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

همچنین آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و برنزی ارائه خواهند شد و در بخش حافظه، مدل پرو با دو پیکره‌بندی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و مدل پرو مکس در دو نسخه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی ارائه خواهد شد.

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ قرار است هفته آینده رونمایی شوند و انتظار می‌رود که اپل در کنار آن‌ها ساعت‌های هوشمند جدید خود را نیز معرفی کند. باید منتظر بماینم و ببینیم روز سه‌شنبه شاهد چه محصولات جدید دیگری از سوی اپل خواهیم بود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع:  تکفارس

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار