امام جمعه سمنان:
تابناک سمنان: حجت الاسلام واامسلمین مرتضی مطیعی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: نباید برخی حرکت‌های جهادی دولت و سفر‌های استانی را پوپولیستی و نمایشی بخوانند که انصاف نیست.
کد خبر: ۹۹۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 10 September 2021

امام جمعه جدید سمنان کیست+سوابق



امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود:حرکت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهوری به سوی محرومان و سفر به استان‌های آسیب دیده نمایشی نیست و از روی جهادی بودن این دولت است.

حجت الاسلام واامسلمین مرتضی مطیعی با اشاره به نشستی که با جوانان پویا و نخبه استان سمنان و شنیدن صحبت‌های آن‌ها داشت خاطر نشان کرد: این نشست بدون حضور مسئولان بود، اما در آینده باید مدیران با حضور در این جلسات نظر‌های آن‌ها را بشنوند و به تاکید مقام معظم رهبری از ظرفیت آن‌ها بیشتر استفاده کنند.

حجت الاسلام واامسلمین مرتضی مطیعی بیان کرد: مدیران امروزی نباید به خاطر اینکه به زودی تغییر می‌کنند کار مردم را به حال خود رها کنند و امیدواریم در تغییر استانداران و فرمانداران تسریع شود.  
حجت السلام مطیعی ادامه داد: مطالبه گری جوانان باید محرک فعالیت‌ها باشد، اما نباید به دور از اخلاق صورت پذیرد.
وی با اشاره به ابتکار سیدحسن نصرالله و ارسال سوخت که از سوی ایران انجام شد بیان کرد: فرستادن سوخت به لبنان دور زدن تحریم نبود بلکه منافع اقتصادی داشت و آمریکا را به حوزه انفعال برد.  
وی با اشاره به رویداد‌های اخیر افغانستان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با هوشمندی حرکات طالبان را رصد می‌کند و مردم مسلمان افغانستان برای ایران مهم هستند.

خطیب جمعه سمنان در پاسخ به عده‌ای که می‌گویند چرا همانطور که در مقابل داعش ایستادید در مقابل طالبان نمی‌ایستید، گفت: با آنکه موضع ما روشن است، ولی هنوز آنان که بلندگوی آمریکا و غرب هستند را درک نمی‌کنیم.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار