پس از تاخیر‌های پی در پی، سرانجام وقت عرضه‌ی فیلم مورد انتظار No Time To Die رسیده است و به نظر می‌رسد که با طولانی‌ترین فیلم جیمز باند طرف هستیم.
کد خبر: ۹۹۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 12 September 2021
No Time To Die

 

به گزارش تابناک سمنان No Time To Die قرار است بیست و پنجمین ماجراجویی جیمز باند و آخرین قسمتی باشد که بازیگر نام آشنا، دنیل کریگ (Daniel Craig)، به عنوان جیمز باند نقش آفرینی می‌کند. قابل توجه است که No time to die به تمام داستان‌های فرعی‌ای که با تغییرات بنیادین شخصیت جمیز باند آغاز شدند نیز پایان خواهد داد. این موضوع باعث می‌شود که شاهد بازگشت بسیاری از شخصیت‌ها از فیلم‌های قبلی، به خصوص The Spectre باشیم.

با توجه به داستان‌هایی که باید به پایان برسند، بدیهی است که این فیلم زمان طولانی‌ای خواهد داشت. مدت زمان No time to die صد و شصت و سه دقیقه یا به عبارتی دیگر 2 ساعت و چهل و سه دقیقه است و از Skyfall که 148 دقیقه است طولانی‌تر خواهد بود.

یکی از معماهایی که در تریلر  منتشر شده از فیلم No time to die مطرح شد، نقشه‌های واقعی دکتر مدلین سوان (Dr.Madeline Swann) است که پدرش یکی از اعضای بالا رده‌ی سازمان اسپکتر (Spectre) بود. همچنین شخصیت منفی نام‌ آشنای این سری یعنی ارنست استاورو بلوفلد (Ernest Stavro Blofeld) باری دیگر برمی‌گردد. همچنین همکاران باند یعنی ام (رالف فاینس)، کیو (بن ویشاو)، مانی پنی (نائومی هریس) و فلکیس لیتر (جفری رایت) نیز در این فیلم حضور دارند. با این حال اکثر تمرکز فیلم بر روی شخصیت منفی نقاب پوش جدید خواهد بود که نقش آن را رامی ملک (Rami Malek) بازی خواهد کرد.

تا به امروز، فیلم‌های جمیز باند مسیر پر فراز و نشیب را گذرانده‌اند؛ برخی از آن‌ها به موفقیت رسیدند و برخی دیگر عملکرد خوبی نداشته‌اند، اما به نظر می‌رسد که No Time To Die بتواند باری دیگر موفقیت دو قسمت Skyfall و Casino Royal را تکرار کند. همان طور که می‌دانید این دو قسمت از دیدگاه طرفداران و منتقدین بهترین عملکرد را در تاریخ این سری محبوب داشتند.

این فیلم ابتدا قرار بود در بهار سال 2020 عرضه شود، پس اگر گجت‌ها و ماشین جیمز باند کمی قدیمی به نظر رسید تعجب نکنید. در نهایت، جدایی دنیل کریگ از مجموعه‌ی جیمز باند شاید با عرضه‌ی بازی جدید آن که توسط توسعه دهندگان Hitman ساخته می‌شود جبران شود.

فیلم No Time To Die در تاریخ ۱۶ مهر ۱۴۰۰ ( ۸ اکتبر ۲۰۲۱) عرضه خواهد شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار