رئیس دانشگاه سمنان گفت: شروع نیمسال نخست سال تحصیلی جدید در همه مقاطع این دانشگاه به صورت مجازی است و مراحل بعد منطبق با مصوبات ستاد مقابله با کرونا تصمیم‌گیری می‌شود.
کد خبر: ۹۹۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 12 September 2021

سال تحصیلی جدید در دانشگاه سمنان مجازی آغاز می‌شود

 

به گزارش تابناک سمنان مسعود نصیری زرندی روز یکشنبه در دوازدهمین نشست ستاد مقابله با کرونا دانشگاه سمنان با اشاره به آغاز واکسیناسیون دانشجویان ابراز داشت: پس از تکمیل واکسیناسیون دانشجویان بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا برای ادامه این روند یا حضوری شدن برخی از مقاطع تحصیلی تصمیم‌گیری می‌شود. 

وی گفت: امید است با همکاری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، واکسیناسیون کلیه دانشجویان به سرعت انجام شود زیرا برگزاری حضوری کلاس‌های درس دانشگاه‌ها بستگی به انجام واکسیناسیون کامل دانشجویان و مساعد بودن شرایط کرونایی دارد.

وی در رابطه با برگزاری امتحانات پایان‌ترم دانشجویان افزود: در صورت انجام واکسیناسیون و مساعد بودن شرایط کرونایی، امتحانات پایان ترم دانشجویان یا دست کم دانشجویان تحصیلات تکمیلی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه سمنان تصریح کرد: واکسیناسیون اعضای هیأت علمی و کارکنان این دانشگاه نیز در حال انجام است و بیشتر استادان و کارکنان دانشگاه ۲ دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

نصیری ابراز داشت: از همه افرادی که با دانشگاه سمنان مرتبط هستند دعوت می‌شود در اولین فرصت ممکن واکسن کرونا تزریق کنند زیرا در آینده نزدیک به منظور حفظ سلامت کارکنان و دانشجویان دانشگاه با اجرای طرح هوشمند، محدودیت‌هایی برای افراد فاقد واکسیناسیون ایجاد می‌شود.

رئیس دانشگاه سمنان گفت: مطابق نامه‌های ارسالی به دانشگاه مقرر شد با تأکید بر حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی، حضور کارمندان در دانشگاه بیشتر شود و در صورت انجام واکسیناسیون و قرمز نبودن وضعیت کرونایی شهر سمنان، دروس عملی دانشجویان در فصل پاییز به صورت حضوری برگزار شود.

دانشگاه سمنان ۱۴ هزار دانشجو و ۸۰۰ عضو هیات علمی دارد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار