اگه میتونی ژوزه رو بگیر 
هزارمین بازی رسمی ژوزه مورینیو، برای او خوش یمن بود و گرگ ها به لطف گل دقیقه 91 الشعراوی به صدر جدول رسیدند.
کد خبر: ۹۹۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ 13 September 2021

به گزارش تابناک سمنان در یکی از دیدارهای هفته سوم رقابت های سری آ ایتالیا، آ.اس رم در لحظات پایانی برنده از زمین خارج شد. این مسابقه که تحت تأثیر هزارمین حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تیم هایش قرار گرفته بود، به شکلی دراماتیک و دیدنی برای او و جالوروسی تمام شد تا آقای خاص این دیدار خاص را با صدرنشینی در کالچیو به پایان برساند. این بازی که در استادیوم المپیک رم برگزار می شد، پایاپی بود و دو تیم رم و ساسولو موقعیت های یکسانی برای خلق موقعیت داشتند. اما ابتدا این برایان کریستانته بود که میزبان را پیش انداخت. در ادامه ساسولو توسط فیلیپ جوریچیچ به گل تساوی رسید تا برتری رمی ها از دست برود.

 

در حد فاصل دقیقه 70 تا 74، مورینیو دست به انجام 3 تعویض زد که این تغییرات، نتیجه بازی را نیز عوض کردند. استفان الشعراوی و الدور شامرادوف دو بازیکن تعویضی رم بودند که وارد زمین شدند. در حالیکه بازی رو به پایان بود، شامرادوف بازیکن ازبک رمی ها با یک پاس خوب، الشعراوی را صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز با ضربه ای دیدنی توپ را وارد دروازه ساسولو کرد تا رم در ثانیه های پایانی به یک پیروزی شیرین دست پیدا کند.

 

 

 

گل الشعراوی آغاز استارت انفجاری مورینیو بود. سرمربی پرتغالی رمی ها که با دو تعویض طلایی نتیجه بازی را برگردانده بود، با شادی وصف ناپذیری همچنان دوندگان دوی صد متر کنار زمین را طی می کرد و از گل برتری تیمش در پوست خودش نمی گنجید. آقای خاص که هزارمین تجربه مربیگری دوران حرفه ای خود را تجربه می کرد، به رکورد ویژه ای رسیده بود و چه چیزی بهتر از اینکه او در این بازی خاص، به شکلی خاص برنده از زمین بازی خارج شده و تیمش را نیز به صدر جدول سری آ برساند.

 

خوشحالی عجیب و غریب و زاید الوصف مورینیو با هم آغوشی او و شاگردانش همراه شد. جایی که این مربی پرتغالی خودش را به حلقه شادی بازیکنانش رساند و پا به پای آنها به جشن و پایکوبی پرداخت. دویدن های مورینیو روی گل الشعراوی، ذهن علاقه مندان به فوتبال را به دیدار میان اینتر و بارسلونا در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2010 برد جایی که ژوزه پس از غلبه بر تیم قدرتمند گواردیولا، تیمش را به فینال چمپیونزلیگ رساند و در بازی فینال نیز به قهرمانی رسید.

 

 

 

 

این نتیجه، منجر به خلق پیروزی شماره 638 مورینیو در هزارمین تجربه مربیگری اش بود. او 11 بار برای بنفیکا، 20 مرتبه برای یونیائولیریا، 127 بازی برای پورتو، 321 دیدار برای چلسی، 108 مسابقه برای اینتر، 178 بار برای رئال مادرید، 144 مرتبه برای منچستریونایتد، 86 بازی برای تاتنهام و سرانجام 5 بار برای رم روی نیمکت نشسته است تا بدین صورت به رکورد 1000 بازی در دوران حرفه ای که با کسب 25 جام همراه بوده است، برسد.

 

 

 

 

شادی خاصِ آقای خاص، فورا در فضای مجازی با واکنش کاربران مواجه شد. آنها عکس های ترول فراوانی را از لحظه دویدن های مورینیو ساخته اند که این یکی از آنهاست و مورینیو را در حالی نشان می دهد که زودتر از مارسل جیکوبز ایتالیایی به خط پایان دو 100 متر المپیک توکیو رسیده است.

 

 

نکته عجیب به صحبت های ژوزه در پایان بازی برمیگردد. او پس از پیروزی شیرین برابر ساسولو گفته است: به همه دروغ گفتم! من روزها به تیم می گفتم که این هزارمین بازی برایم مهم نیست... اما من یک ترس باور نکردنی از باخت داشتم! خوشبختانه ما برنده شدیم و من امروز مثل یک کودک می دویدم زیرا احساس می کردم 12 سال دارم ، نه 58 سال!

 

 

 

 

این حرف های ژوزه نشان می دهد که او چه انگیزه ای برای کسب پیروزی در بازی شماره هزارش داشته است. قطعا کسب تساوی یا شکست در بازی به این بزرگی، می تواند تا آخر عمر باعث سرخوردگی مورینیو شود و این مسئله ثابت می کند غلبه بر ساسولو برای آقای خاص از اهمیت بالایی برخوردار بوده و حالا علت دویدن های سرخوشانه او نیز بیش از پیش مشخص می شود.

 

 

 

 

 

این برای نخستین بار نیست که مورینیو پس از پیروزی های دراماتیک تیمش اینگونه به داخل زمین می پرد و با دویدن های سریع و تند و تیزش، شادی های وصف ناپذیری را از خود به نمایش می گذارد. او سابقه این کارها را در زمان حضور در پورتو و اینتر را در کارنامه دارد. همین کارهاست که او را به آقای خاص دنیای فوتبال تبدیل کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار