معاون فرماندار میامی با بیان اینکه نقاط حادثه خیز حوزه شهری طی یکسال اخیر رفع شده‌اند، گفت: دو نقطه دیگر حادثه خیز در میامی شناسایی و برای رفع آن‌ها برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۹۹۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 13 September 2021
 


به گزارش تابناک سمنان عباس طاهرانپور معاون فرماندار میامی در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با بیان اینکه مصوبات شورای ترافیک شهرستان باید اجرایی شوند و شهرداران و دهیاران مجری مصوبات هستند، تاکید کرد: موضوعات مربوط به شورای ترافیک در بودجه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه به‌دلیل شرایط ناشی از کرونا، سفر‌های جاده‌ای کمتر شده و نسبت به سال‌های گذشته آمار تصادفات جاده‌ای نیز کاهش پیدا کرده است، افزود: در شورای ترافیک کشور برنامه‌ای ده ساله برای کاهش ده درصدی حجم تصادفات و تلفات جاده‌ای تدوین شده است.

معاون فرماندار میامی با بیان اینکه مهم‌ترین بحث برای کاهش تصادفات، شناخت نقاط حادثه‌خیز است، تاکید داشت: در حوزه شهری، نقاط حادثه‌خیز در سال گذشته شناسایی و مرتفع شده و در سال جدید نیز دو مورد دیگر اعلام شده است.

طاهرانپور با اشاره به اینکه یکی از نقاط حادثه‌خیز، ورودی شهر میامی و بلوار خلیج فارس محسوب می‌شود که با پیگیری‌های انجام‌شده، منابع مالی برای روکش آسفالت آن در نظر گرفته شده است، گفت: ورودی شهر میامی یکی از اولویت‌هایی است که شورای ترافیک استان از شهرستان برنامه عملیاتی برای اصلاح آن می‌خواهد
 
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار