مدیر انجمن سینمای جوانان شاهرود گفت: برگزیدگان سومین جشنواره طرح و فیلمنامه نویسی کوتاه یادمان «سید داود میرباقری» در شاهرود معرفی شدند.
کد خبر: ۹۹۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰ 13 September 2021

برگزیدگان جشنواره طرح و فیلمنامه کوتاه «سید داود میرباقری» معرفی شدند

 

به گزارش تابناک سمنان مجتبی فیروز آبادی افزود: شب گذشته مصادف با روز ملی سینما اختتامیه سومین جشنواره فیلمنامه نویسی شاهرود "راوی" در مجموعه شهر بهشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و جمعی از مسوولان شهرستان شاهرود معرفی شدند، اظهار داشت: امیرعلی صفاری برگزیده بخش طرح  برای سه اثر «بدون نقد»، «آشغال ها» و «برخورد آبکی» لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال هدیه نقدی دریافت کرد.

فیروزآبادی با بیان اینکه از زهرا اصغریان برای طرح «رسول خاک» تقدیر شد، تصریح کرد: از شهناز امیری برای طرح «یک کوچه مانده به بن بست» نیز تقدیر شد.

مدیر انجمن سینمای جوانان شاهرود ابراز داشت: در بخش فیلمنامه به نفر اول مقداد جلالی برای فیلمنامه کوتاه«حفار» تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰ میلیون ریال اهدا شد.

وی با بیان اینکه به نفر دوم فریماه بهرامی برای فیلمنامه کوتاه «ایستاده مردن» لوح تقدیر و مبلغ هفت میلیون ریال اهدا شد، افزود: به نفر سوم جشنواره، حسن سرچاهی برای فیلمنامه «مانکن» لوح تقدیر و مبلغ پنج میلیون ریال اهدا شد.

به گفته وی، در بخش فیلمنامه از یوسف پورعلی برای فیلمنامه «دگردیسی» و کبری التج برای فیلمنامه «دیوار» تقدیر شد.

فیروز آبادی به رونمایی از نقاشی چهره استاد سید داوود میرباقری کاری از هانیه غلامی اشاره کرد و گفت: یک تندیس جشنواره جهت استفاده در موزه انجمن سینمای جوانان شاهرود به سید عبدالله تقوی اهدا گردید.

این جشنواره در ۲ بخش آزاد و موضوعی برگزار شد که بخش موضوعی عنوان های غدیر، مهدویت و امر به معروف و نهی از منکر را در برگرفت.

انجمن سینمای جوان شاهرود از سال ۶۳ فعالیت خود را در این شهرستان شروع کرده است.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار